جمعه, 03 دی 1395 ساعت 15:08

امام جمعه کرج:ملت ایران در نهم دی بار دیگر به استکبار پاسخی محکم و قاطع داد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت که 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روزی است که ملت ایران بار دیگر به استکبار پاسخی محکم و قاطع داد و دشمنان را که برای براندازی نظام به میدان آمده بودند، ناکام کرد.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در جمع نمازگزاران این هفته نماز جمعه کرج، افزود: 9 دی روز خدا و از ایام الله است زیرا در این روز ملت ایران بار دیگر به فضل پروردگار، وحدت، بصیرت و هدایت رهبری توانستند جریان فتنه را که به رهبری دشمنان خارجی ایران هدایت می شد، خاموش کنند.
وی اظهار کرد: 9 دی روز ناامیدی و یاس دشمنان نیز بود چراکه در این روز با سیل خروشان وحدتی که ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام به راه انداختند، دشمنان را به عقب راندند.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه 9 دی در عرصه داخلی و خارجی پیام هایی را به همراه داشت، یادآور شد: در 9 دی مردم ایران بار دیگر به همه اعلام کردند که راه انقلاب را ادامه می دهند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد دارند و به دشمنان اجازه نمی دهند که در امور داخلی ایران دخالت کنند.
خطیب جمعه کرج ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال 88 برای خاموش کردن جریان فتنه مدیریت قوی داشتند، به گونه ای که در سخنرانی های مختلفی که در این خصوص داشتند مردم و مسئولان را نسبت به این جریان برنامه ریزی شده از سوی استکبار آگاه کردند و با بیان رهنمودهای مناسب موجب شدند تا آتش آن توسط مردم هوشیار ایران خاموش شود.
وی گفت: بالاخره بعد از 8 ماه تذکر، روشنگری، بصیرت، هوشیاری و حضور مردم و تدبیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب غبار فتنه از ایران برداشته شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج از حضور ولایت مدارانه ملت ایران در روز 9 دی به عنوان عاملی مهم در خاموش کردن توطئه دشمنان یاد کرد و افزود: در این روز حضور ملت ایران با انسجام بیشتر نشان داد که مردم انقلاب و نظام را قبول دارند.
حسینی همدانی با اشاره به نزدیک بودن این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی اضافه کرد: از مردم استان البرز دعوت می کنیم در این روز در مصلی امام خمینی (ره ) گردهم آیند تا بار دیگر همگام با سایر مردم ایران، نمایشی از وحدت و حضورانقلابی مردم به نمایش گذاشته شود.
وی در عین حال گفت: توطئه های دشمنان علیه ایران پایانی ندارد و آنان در هر شرایطی هدفشان آسیب زدن به ایران، انقلاب اسلامی و نظام است، لذا باید با بصیرت و هوشیار باشیم.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: ریشه همه این پلیدی هایی که در ایران و یا سایر جهان می بینیم، به استکبار جهانی بر می گردد و ملت ایران هر هفته در نماز پر صلابت جمعه ندای مرگ بر آمریکا را نثار آنان می کنند.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش از مسجد به عنوان خانه خدا یاد کرد و افزود: در این خانه مقدس باید با طهارت ظاهری و معنوی وارد شد، زیرا در این مکان انسان به کمال می رسد.
خطیب نماز جمعه کرج سالروز ولادت حضرت مسیح (ع) را به همه مسیحیان کشور تبریک گفت و یادآور شد: همه زندگی آن جضرت تا زمان ارتحالش معجزه بوده است، به گونه ای که در گهواره سخن می گفت، کتاب، توسعه صلح و آرامش، عصای آن حضرت و... لذا حضرت عیسی مسیج نیز همانند سایر پیامبران و ائمه (ع)در کنار دعوت مردم به دین مبین اسلام با طاغوت نیز مبارزه داشتند.
حسینی همدانی به دستور امام خمینی (ره) در زمینه تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی اشاره و بیان کرد: در 5 دی ماه سال 1363 به فرمان امام راحل این ستاد با توجه به دوران جنگ و ربوده شدن تعدادی از هواپیماهای غیرنظامی شکل گرفت تا امنیت هوایی از سوی سپاه در آسمان ایران تامین شود.
وی گفت: برای تامین امنیت هوایی شهدای زیادی تقدیم شده است، لذا از تلاش این عزیزان در ستاد حفاظت هوایی قدردانی می کنیم.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

اطلاعات تکميلي

خواندن 1262 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار