جمعه, 03 دی 1395 ساعت 14:44

اعطای گواهینامه درجه یک هنری به هفت نویسنده در اختتامیه جایزه جلال

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هفت نفر از نویسندگان کشور در مراسم پایانی نهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد که فردا برگزار می شود، گواهینامه درجه یک هنری دریافت می‌کنند.
به گزارش روز جمعه ایرنا از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، مجید قیصری، هدایت‌الله بهبودی، داود غفارزادگان، میثاق امیرفجر، رضا امیرخانی، ابوتراب خسروی و محمدرضا کاتب، گواهینامه درجه یک هنری خود را در اختتامیه جایزه جلال از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد.
اختتامیه هفتمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد، فردا شنبه چهارم دی‌ماه از ساعت 15 در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و طی آن، برگزیدگان و تقدیری‌های این جایزه در رشته‌های رمان و داستان بلند، داستان کوتاه، مستندنگاری و بخش ویژه افغانستان معرفی می‌شوند.
با گیرندگان گواهینامه درجه یک هنری آشنا شوید:
مجید قیصری، خالق آثاری چون ضیافت به صرف گلوله، سه دختر گل‌فروش، باغ تلو، گوساله سرگردان، زیرخاکی .
هدایت‌الله بهبودی زاده مسئول سرویس فرهنگی چند روزنامه و هفته‌نامه، صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی 200 شماره دوهفته‌نامه ادب و هنر پایداری «کمان» و سردبیری فصلنامه تخصصی «مطالعات تاریخی» بوده‌اند.
داوود غفارزادگان نویسنده ادبیات کودک و نوجوان است. رمان «فال خون» او به انگلیسی ترجمه و در دانشگاه تگزاس آمریکا چاپ شده ‌است.
میثاق امیر فجر بیش از 60 کتاب تالیفی و ده‌ها مقاله در زمینه‌های مختلف و بیش از 200 مجلس سخنرانی ضبط شده در خصوص فلسفه، عرفان، ادب، تاریخ، تفسیر، علوم اجتماعی و هنر شرق و غرب دارد.
رضا امیرخانی نویسنده «منِ او»، «قیدار»، «ارمیا»، «جانستان کابلستان» و «داستان سیستان» است. امیرخانی سردبیر سایت «لوح» را تجربه کرده است.
ابوتراب خسروی آثاری مانند «هاویه»، «دیوان سومنات»، «اسفار کاتبان»، «رود راوی»، «ویران»، «حاشیه‌ای بر مبانی داستان»، «ملکان عذاب» و «آواز پر جبرییل» را در کارنامه دارد.
محمدرضا کاتب دیگر نویسنده ای است که داستان‌های وی در مجله کیهان بچه‌ها چاپ می‌شد. او 9 داستان «اولین قدم»، «شب‌چراغی در دست»، «قطره‌های بارانی»، «نگاه زرد پاییز»، «ختم ارباب والا»، «جای شما خالی»، «بلاهای زمینی»، «عبور از پیراهن» و «پری در آبگینه» را در دهه 60 به چاپ رساند.
فراهنگ* 1823***1584
دریافت کننده: طاهره نبی اللهی*انتشاردهنده-مولوی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1369 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار