جمعه, 03 دی 1395 ساعت 14:36

امام جمعه ساری : 9 دی روز تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : 9 دی روز تثبیت اقتدار ، عظمت و قدرت جمهوری اسلامی بوده است .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود : در روز 9 دی ، همبستگی و وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام الهی به بهترین وجه ممکن به نمایش درآمد و این روز انقلاب سوم بود .
وی گفت : یک دوره دایره المعارف هشت جلدی در باره فتنه 88 منتشر شده است که در آن هدف سران فتنه و گذشت و انعطاف رهبر عظیم الشان انقلاب با آنان در این کتاب به تفصیل نگاشته شد.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود : حماسه سترگ 9 دی در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد و مردم خدا جو و ولایی کشورمان همواره پاسدار ارزش ها و دستاوردهای نظام هستند و در این باره با آمریکا و دیگر همپیمانانش به مبارزه برمی خیزند.
خطیب جمعه ساری گفت : ایمان ، بصیرت ، وحدت و ولایت چهار عنصر مهم در حماسه 9 دی بود و خفت و خواری دشمنان نظام در چنین روز بزرگی یک بار دیگر برای جهانیان ثابت شد.
وی به سالروز تشکیل حفاظت هواپیمایی به دستور امام راحل اشاره کرد و افزود : در سایه سار ولایت و جانفشانی سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) به امنیت پایدار دست یافته ایم.
او به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی نیز اشاره کرد و ادامه داد : با تلاش کارکنان این بخش، بیسوادی در کشور به حداقل رسیده است.
طبرسی از کارکنان سواد آموزی در مازندران قدردانی کرد و گفت : امیدوارم بزودی شاهد ریشه کنی بیسوادی از کشور و استان مازندران باشم.
وی به سرما و یخبندان اول آذر ماه و زیان باغداران اشاره کرد و افزود : مسئولان مازندران در این زمینه بی تفاوت نیستند و با پیگیری های مستمر دولت را به این موضوع حساس کرده اند.
امام جمعه ساری همچنین با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) گفت : جشن مومنان نباید توسط عده ای اراذل و او باش با اعمال خلاف عفت عمومی خدشه دار شود.
او افزود : گرانی ، بیکاری و کثرت طلاق مشکلات جامعه است و این گونه مشکلات با اقدامات بیهوده مثل برگزاری کنسرت موسیقی حل نمی شود.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654

اطلاعات تکميلي

خواندن 1297 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار