چاپ کردن این صفحه
جمعه, 03 دی 1395 ساعت 11:29

رقابت جامعه پزشکی برای خدمتگزاری به مدافعان حرم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
قائم مقام ومعاون کل وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: جامعه پزشکی برای خدمتگزاری و دفاع از حرم با شور و اشتیاق اعزام می شوند.
به گزارش روزجمعه ایرنا از وزارت بهداشت،‌ دکترایرج حریرچی روزگذشته درمراسم نخستین سالگرد شهادت حمیدرضا اسداللهی؛ شهید مدافع حرم و نخبه حوزه بین‌الملل با تاکید براین که شهدای مدافع حرم از حرم و حریم ولایت دفاع می کنند، اظهارکرد: جامعه پزشکی با اشتیاق برای خدمتگزاری اعزام شده اند و حتی یک نفر هم به اجبار اعزام نشده است.
وی با اشاره به جایگاه رفیع شهادت درقاموس مکتب‌های آسمانی، افزود: شهید دادن و جانباز دادن آسان نیست و خانواده شهید اسداللهی عظمت بزرگی دارند، امیدواریم این قیام متصل به قیام امام زمان شود و فرج ایشان را نزدیک کند.
همچنین دراین مراسم ححج الاسلام سیدحسین مؤمنی، سیدمهدی طباطبایی و سردار اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، رئیس اورژانس کشور، معاون فرهنگی بنیاد شهید انقلاب اسلامی و جمعی از خانواده های معزز شهدا حضور داشتند.
این مراسم درمحل درمسجدموسی بن جعفر (ع) برگزار و از کتاب «شاهرگی برای حریم» که شامل خاطرات خانوادۀ شهید اسداللهی، همرزمان و دوستان وی بوده و از سوی مؤسسۀ شهید آوینی منتشر شده است، رونمایی شد.
اجتمام/1724/3063
دریافت : افشین شاعری * انتشار: حسین فتح الهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1049 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب