چهارشنبه, 01 دی 1395 ساعت 16:54

نایب رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان:توانمند سازی نیروی انسانی بانوان از اولویت های محمدیان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نایب رئیس زنان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان درباره انتصاب معاون جدید ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: فریبا محمدی در زمره مدیران موفق در عرصه ورزش است و به نظر می رسد، توانمند سازی نیروی انسانی بانوان جزو مهمترین اولویت های وی در این سمت خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه در نخستین تغییر مدیریتی در این وزارت خانه، طی حکمی فریبا محمدیان را به عنوان معاون امور ورزش بانوان منصوب کرد.
بتول مشرف جوادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا،محمدیان را فردی آگاه به امور ورزش بانوان معرفی کرد و افزود: وی به مسائل مربوط به ورزش زنان اشراف دارد زیرا در تمامی جلسات فدراسیون های ورزشی حضور فعال داشته است.
مشرف جوادی اظهار داشت: معاون جدید امور ورزش بانوان وزارت ورزش دانش آموخته ورزش است که در سمت فعلی خود در فدراسیون اسکیت نیز عملکرد قابل قبولی داشته است .وی بارها در اکثر جلسات نایب رئیسان فدراسیون ورزشی برای حل مسائل فراروی زنان ورزشکار راهکارهای عملیاتی ارائه کرده است.
نایب رئیس زنان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اظهار امیدواری کرد که حضور خانم محمدیان در این کسوت به توسعه و حضور موفق تر زنان ورزشکار و رفع مسائل و مشکلات این قشر در این حیطه، با بهره گیری از پیشکسوتان منجر شود زیرا وی اعتقاد دارد که استفاده از تجربیات پیشکسوتان همواره راهگشای مسائل بوده و هست.
فریبا محمدیان متولد سال 1347 و دارای دکترای تخصصی رشته تربیت بدنی- مدیریت و برنامه ریزی است.
وی از سال 84 در این مقطع شروع به تحصیل کرد و در سال 88 با کسب رتبه اول موفق به اخذ مدرک دکترای تخصصی این رشته از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران شد.
محمدیان همچنین مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی را در دانشگاه تربیت معلم تهران و مقطع کارشناسی همین رشته را در دانشگاه گیلان با رتبه اول در هر دو مقطع گذرانده است.
عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدرس مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران جنوب و علوم تحقیقات و عضو شورای نویسندگان ماهنامه زیور ورزش و ویژه نامه طرح جامع معلمان از دیگر سوابق شغلی و آموزشی محمدیان است.
از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی محمدیان می توان به ریاست فدراسیون اسکیت از تیر ماه 92 تاکنون و سرپرستی همین فدراسیون طی سال های 91 تا 92، معاون فنی ورزشی دفتر تربیت بدنی دختران وزارت آموزش و پرورش در سالهای 89 تا 83، مسئول کمیته پژوهش فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب در سال های 85 تا 87، سرپرست تیم ملی روئینگ در مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان سال 86 و کسب سهمیه المپیک سال 87،مدیر افتتاحیه نخستین دوره بازی های زنان پایتخت های کشورهای اسلامی و آسیایی اشاره کرد.
محمدیان همچنین مولف دوم کتاب راهنمای جامع ورزش معلولان 1393 است و مقالات زیادی در حوزه های تربیت بدنی، استعدادیابی ورزشی و ورزش بانوان را در کارنامه پژوهشی و تالیفات خود دارد.
ورزشی**9250** 1701
خبرنگار :گلی سفیدزاده** انتشار دهنده: حمید قدیمی

اطلاعات تکميلي

خواندن 749 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار