چهارشنبه, 01 دی 1395 ساعت 14:53

نخستین اظهارنظر معاون جدید امور بانوان وزیر ورزش و جوانان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون جدید امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در نخستین مصاحبه خود از درخواست وزیر برای ارائه برنامه های جدید در این معاونت خبر داد و درباره بازنشستگی پیش از موعد خود توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان؛ فریبا محمدیان که امروز در حکمی از سوی مسعود سلطانی فر به عنوان معاون جدید امور ورزش بانوان منصوب شده است، با قدرانی از تلاش های رباب شهریان، وی را یکی از مدیران و کارشناسان خبره و دلسوز ورزش ایران دانست که بسیار مدبرانه و حرفه ای فعالیت های ورزش زنان ایران را رشد و توسعه داد.
وی درباره برنامه های خود در این وزارت خانه گفت: وزیر ورزش و جوانان از من در خواست کرد که ورزش زنان در حد شعار باقی نماند، زیرا برای جهش و تعالی در ورزش زنان به برنامه های عملیاتی و میدانی نیاز داریم.
معاون جدید وزیر ورزش و جوانان گفت: سلطانی فر بر حضور فرهنگی و شرعی دختران ورزشکار ایران در عرصه های بین المللی نیز تاکید دارد.
محمدیان درباره موضوع بازنشستگی خود اظهار داشت: من در زمینه مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی و علوم ورزش در مقطع دکترا تحصیل کرده ام و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد نیز هستم.
وی اظهار داشت: من با بیست سال کار بازنشسته پیش از موعد بودم و اکنون با طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان معرفی شده ام. بازگشت به کار من هیچ گونه منع قانونی ندارد.
به گفته معاون امور ورزش بانوان بر اساس اعلام محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، بازنشسته های پیش از موعد امکان بازگشت به کار دارند.
معاون رئیس جمهوری در آبان 92 اعلام کرده بود، برای کسانی که بازنشستگی پیش از موعد دارند، راه های قانونی برای بازگشت به کار وجود دارد.
فریبا محمدیان متولد سال 1347 و دارای دکترای تخصصی رشته تربیت بدنی- مدیریت و برنامه ریزی است.
وی از سال 84 در این مقطع شروع به تحصیل کرد و در سال 88 با معدل 18،55و کسب رتبه اول موفق به اخذ مدرک دکترای تخصصی این رشته از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران شد.
محمدیان همچنین مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی را در دانشگاه تربیت معلم تهران و مقطع کارشناسی همین رشته را در دانشگاه گیلان با رتبه اول در هر دو مقطع گذرانده است.
عضویت در هیات علمی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدرس مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران جنوب و علوم تحقیقات و عضویت در شورای نویسندگان ماهنامه ورزش و ویژه نامه طرح جامع معلمان از دیگر سوابق شغلی و آموزشی محمدیان است.
از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی محمدیان می توان به ریاست فدراسیون اسکیت از تیر ماه 92 تا کنون و سرپرستی همین فدراسیون طی سال های 91 تا 92، معاون فنی ورزشی دفتر تربیت بدنی دختران وزارت آموزش و پرورش در سالهای 89 تا 83، مسئول کمیته پژوهش فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب در سال های 85 تا 87، سرپرست تیم ملی روئینگ در مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان سال 86 و کسب سهمیه المپیک سال 87، مدیر افتتاحیه نخستین دوره بازی های زنان پایتخت های کشورهای اسلامی و آسیایی اشاره کرد.
محمدیان همچنین مولف دوم کتاب راهنمای جامع ورزش معلولان 1393 است و مقالات زیادی در حوزه های تربیت بدنی، استعدادیابی ورزش ی و ورزش بانوان را در کارنامه پژوهشی و تالیفات خود دارد.
ورزشی**9250**1379
تنظیم کننده :گلی سفیدزاده، انتشار دهنده: هادی افتخاری

اطلاعات تکميلي

خواندن 955 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار