دوشنبه, 29 آذر 1395 ساعت 14:52

نیروهای مسلح نقش موثری در کسب قدرت سیاسی ایفا می کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: نیروهای مسلح نه تنها در بحث معادلات قدرت و دکترین دفاعی، بلکه در به دست آوردن قدرت سیاسی نقش موثری را ایفا می کنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان روز دوشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه هوایی شهید ستاری به مناسبت هفته پژوهش، افزود: امروز جایگاه علم و فناوری بر هیچ کس پوشیده نیست و همه قدرت های بزرگ در این زمینه برنامه های ویژه ای دارند.
در ادامه این مراسم عبدالرضا بابامحمدی مدیرعلوم و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح نیز گفت: فرمانده معظم کل قوا سه وظیفه مهم علم و فناوری، نظم و ایمان و معنویت را مهمترین برنامه ها برای آینده دانشگاه اعلام کردند که باید برنامه های آینده را بر این سه اصل برنامه ریزی کنیم.
وی رغبت و توجه دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید ستاری را نسبت به امر پژوهش و فناوری ستودنی توصیف کرد و اظهارداشت: در آخرین ابلاغیه در زمینه علم و فناوری ما باید تا سال 1404 جزو 10 کشور برتر در این زمینه باشیم و اکنون با لطف الهی و تاکیدات رهبری معظم انقلاب، با برخورداری از نقاط قوتی همچون بومی بودن و ملی بودن در بحث دفاعی این توانایی را داریم که جزو برترین های علمی و فناوری باشیم.
مدیرعلوم و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اساتید و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در زمینه رشد محسوس ارتقاء علم و فناوری اظهارداشت: هدف ما به سرانجام رساندن آن امر مطلوب و چشم اندازی است که در افق 50 سال آینده این کشور می تواند راهگشای خیلی از مسائل باشد و نخبگان علمی جهان و کشورهایی که داعیه علم و فناوری دارند، سر تسلیم و تعظیم در برابر ایران اسلامی فرود آورند.
در ابتدای این مراسم سرهنگ خلبان رودباری معاون طرح و پژوهش دانشگاه شهید ستاری ضمن بیان گزارشی از فعالیت های پژوهشی دانشگاه، تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی مختلف جهت انجام پروژه های علمی و برگزاری بیش از 50 سمینار علمی، پژوهشی در سال گذشته را از افتخارات دانشگاه هوایی شهید ستاری برشمرد.
در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه از چندین کتاب که توسط استادان و دانشجویان به رشته تحریر درآمده بود، رونمایی شد.
همچنین نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی دانشجویی دانشگاه در حاشیه این مراسم به نمایش گذاشته شد.
اجتمام(1)**7029**1021
دریافت کننده: فرهاد شرف پور**انتشاردهنده:‌ حسین نوروزیان

اطلاعات تکميلي

خواندن 1183 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار