دوشنبه, 29 آذر 1395 ساعت 11:48

تصاویر نقاشی‌‌های موزه‌ی مجلس در ایستگاه‌های مترو تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

موزه مجلس شورای اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران برگزار کرد: نمایشگاه عکس‌ « دریچه ای به نقش » گزیده ای از آثار نقاشی موزه مجلس شورای اسلامی

 

موزه مجلس شورای اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی ، نمایشگاه عکس‌ «دریچه ای به نقش»، گزیده ای از آثار نقاشی موزه مجلس شورای اسلامی را در ایستگاه های مترو تئاتر شهر و بهارستان برپا نموده که با استقبال مسافرین و علاقمندان مواجه گردیده است. 

این نمایشگاه که بصورت ادواری پس از این دو ایستگاه در ایستگاههای دیگر نیز به نمایش گذاشته خواهد شد، شامل تعداد محدودی از آثار گنجینه ارزشمند موزه مجلس و نقاشی هایی از هنرمندانی چون محمد غفاری (کمال الملک) ، محمود فرشچیان، علی محمودی، جعفر چهره نگار و ... هستند،  برپایی این نمایشگاه به منظور آشنایی و معرفی نمودن هرچه بیشتر مردم با موزه مجلس و مجموعه نقاشی های آن صورت پذیرفته است. عکاسی از این آثار و آماده سازی و گرافیک آنها توسط موزه انجام یافته و به همّت معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو چاپ و  به نمایش در آمده است.

لازم به ذکر است که دیدار از موزه مجلس شورای اسلامی برای عموم آزاد و رایگان بوده و آحاد مردم می توانند در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه در طول ساعات 8 لغایت 15:30، و پنج شنبه ها تا ساعت 12:00، به صورت انفرادی و یا گروهی از موزه بازدید نمایند.

منبع: موزه‌ی مجلس شورای اسلامی

 

اطلاعات تکميلي

خواندن 1385 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار