چاپ کردن این صفحه
چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 19:12

کتاب 'انوار الهدی' اثر امام جمعه بوشهر رونمایی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در حاشیه آئین افتتاح یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب در بوشهر با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب 'انوار الهدی' اثر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی شد.
به گزارش ایرنا، امام جمعه بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: کتاب انوار الهدای در یک مجموعه 14 جلدی چاپ شده که در ارتباط با زندگی معصومین است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: تاریخ تحلیلی زندگی معصومین، داستان های آموزنده های آنها و 40 حدیث برگزیده هر معصوم از محتویات این کتاب به شمار می رود.
وی یادآورشد: دلیل انتخاب 40 حدیث در هر کدام از 14 جلد کتاب 'انوار الهدی' این است که خداوند بیان داشته هر کس 40 حدیث را فرابگیرد و به آنها عمل کند خدواند آن فرد را در قیامت با عنوان دانشمند مبعوث می کند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: بزودی این کتاب در قالب صوت و به شکل سی دی منتشر می شود و همچنین پیش بینی شده این کتاب به زبان انگلیسی نیز ترجمه و چاپ شود.
وی در ارتباط با یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر نیز گفت: امید است استان بوشهر با هدایت های رهبر معظم انقلاب در مسیری قرار گیرد که شاهد راه اندازی یک نمایشگاه کتاب بصورت بین المللی و دائمی در این استان باشیم.
صفایی بوشهری ادامه داد: بعداز اسلام و امامان معصوم ،کتاب، ارزشمندترین هدیه خداوند برای جامعه بشریت به شمار می رود.
وی یادآور شد: کتاب مجموعه ای از داشته ها و یافته های یک محقق و پژوهشگر است که می تواند بعنوان بال رشد و پیشرفت انسان باشد.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

اطلاعات تکميلي

خواندن 1257 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب