چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 18:56

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان بوشهر افتتاح شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای این استان نیز در سالن شماره دو نمایشگاه بین المللی بوشهر گشایش یافت.
به گزارش ایرنا، آئین افتتاح نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا گفت: در این نمایشگاه ناشران تازه ترین و بروزترین نشرهای دیجیتال در زمینه تولید نرم افزار، بازی های به روز ساخت ایران و بازی های خارجی مورد تایید بنیاد بازی های رایانه ای را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
آنیتا مظفری یادآورشد: در این نمایشگاه ٢٨ ناشر آثار خود را با ٣٠ درصد تخفیف در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند.
وی ادامه داد: دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان بوشهر تا روز ٢٩ آذر ماه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نیز گفت: یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر بعنوان سیصدو بیست و یکمین نمایشگاه استانی کتاب در سطح کشور است.
امیرمسعود شهرام نیا ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده برای ناشرانی که از امکان حضور در نمایشگاه برخوردار نبودند بخش فروش متمرکز پیش بینی کنیم که این خود یک فرصت ارزشمند برای بازدید کنندگان است و از میزان کتاب بیشتری بهره خواهند برد.
وی یادآور شد: تجربه های برگزاری 10 نمایشگاه کتاب سال های گذشته در بوشهر به رشد کمی و کیفی این نمایشگاه کمک شایانی داشته و امسال ناشران مطرحی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
شهرام نیا یادآور شد: نقد و بررسی کتاب، رونمایی از چند کتاب فاخر و برگزاری نشست های مشاعره برخی از برنامه های جانبی و متنوع یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر به است.
6045/7212 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

اطلاعات تکميلي

خواندن 1156 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار