چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 16:08

آثار نویسندگان کوچک ایران کتاب می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یک انتشاراتی با هدف استعدادیابی کودکان و نوجوانان در زمینه سرودن شعر و نوشتن داستان، فراخوان داد.
مدیر فنی انتشارات نجوای قلم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: از آنجا که بسیاری از کودکان و نوجوانان دارای ذوق و استعداد در سرودن شعر و نوشتن داستان هستند و امکان انتشار آثار آنها در قالب یک کتاب کمتر وجود دارد، تصمیم گرفته شد، زمینه این کار فراهم شود.
محدثه قبادی، با بیان اینکه انتشار چنین کتابی می تواند عامل تشویق و ایجاد انگیزه در گروه های سنی کودک و نوجوان برای خلق چنین آثاری کند، ادامه داد: به دلیل اهمیت و جایگاه این قشر در ادبیات و فرهنگ جامعه، نام «نویسندگان کوچک ایران» را بر این فراخوان نهادیم و آثار ارسالی پس از دریافت به گروه های سنی مختلف طبقه بندی و منتشر خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاقه مندان آثار خود را تا 20 اسفند ماه به آدرس najvapub@gmail .com ارسال کنند، اضافه کرد: این کار مسبوق به سابقه است با این تفاوت که در این فراخوان همه هزینه های چاپ و معرفی به جامعه ادبی به عنوان نویسنده و شاعر به عهده ناشر خواهد بود.
قبادی با بیان اینکه از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد، گفت: متقاضیان آثار خود را در قالب word که بالای صفحه نام و نام خانوادگی و شماره تماس قید شده به آدرس ایمیل انتشارات نجوای قلم ارسال کنند.
فراهنگ**1880**1027**خبرنگار: پروین اروجی**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 763 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار