چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 13:58

نابودی تفکر داعش مهمتر ازجنگ تن به تن با آن هاست/تعصب بی جا آغازگرتفرقه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس پژوهشکده سازمان حج و زیارت گفت: آنچه که امروز عالم اسلام باید به آن توجه کند مقابله با تفکر تکفیری و داعش است و باید آگاه باشیم که این مساله حتی از جنگ تن به تن با گروه های تروریستی نیز مهمتر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمهدی علیزاده موسوی روز چهارشنبه در همایش بزرگ هفته وحدت که در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ارتش عراق و سوریه با کمک رزمندگان سلحشور کشورمان در حال نبرد و درگیری تن به تن با گروه های تروریستی داعش هستند.
وی افزود: طی روزهای گذشته نیز خبرهای خوشحال کننده ای که حاکی از شکست سخت نیروهای داعش بود منتشر شد و با کمک الهی انشالله به زودی شاهد سرنگونی و نابودی تمامی عناصر داعش خواهیم بود.
حجت الاسلام موسوی گفت: نبرد با گروه های تروریستی و داعش بخشی از کار است و بخش مهمتر و اصلی تر پس از نابودی آن ها، مقابله با تفکر تکفیری و داعشی و مراقبت جوانان از این فکر آسیب زاست.
رییس پژوهشکده حج و زیارت در ادامه از به راه انداختن سه موج سنگین اسلام هراسی توسط غرب طی دهه های گذشته اشاره و اظهار کرد: اولین موج در دهه های 60 و 70 میلادی با انتشار کتاب آیات شیطانی به راه افتاد که با واکنش سریع و به موقع حضرت امام (ره) مبنی بر صدور فتوای قتل سلمان رشدی نویسنده این کتاب با شکست مواجه شد.
وی یادآور شد: موج دوم نیز بین سال های 2003 تا 2010 به راه افتاد که طی آن شاهد انتشار کاریکاتور پیامبر مکرم اسلام در مجلات غرب و همچنین ساخت فیلم هایی ضد اسلامی در کشورهای غربی بودیم که این موضوع نیز با واکنش علمای اندیشمند اسلام و همچنین واکنش عموم مسلمانان جهان ناکام باقی ماند.
علیزاده موسوی، موج سوم را ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی و تقویت آن ها در خاورمیانه عنوان کرد و گفت: این گروه ها به اسم اسلام سر مسلمانان را می برند و فریاد الله و اکبر سر داده و آن را در دنیا و در شبکه های مختلف منتشر می کنند.
سخنران ویژه همایش وحدت کرمانشاه خاطرنشان کرد: وقتی که مردم غرب تصاویر و فیلم های مربوط به جنایات داعش را می بینند که در آن فرد مهاجم الله اکبر سر می دهد و آن فرد مظلوم و مورد تعدی قرار گرفته نیز الله اکبر می گوید ناخودگاه از اسلام فاصله می گیرد.
وی گفت: یکی دیگر از آسیب هایی که جوامع اسلامی را تهدید می کند، تعصبات کورکورانه و بی جایی است که آغازگر تفرقه بین مسلمانان است و باید به شدت از آن پرهیز نمود.
موسوی در پایان با بیان اینکه تمام نقشه های دشمنان ایران اسلامی را هدف گرفته و می خواهند در بیم مردم تفرقه ایجاد کنند، گفت: تا امروز و با درایت رهبر معظم انقلاب و البته هوشیاری مردم تیر آنان به سنگ خورده و انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر از قبل می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

اطلاعات تکميلي

خواندن 837 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار