چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 09:48

تعداد دفاتر ارایه کننده خدمات پستی به ناشران به ١١٠٠ دفتر افزایش یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رفع مشکل پیش آمده در ارائه تسهیلات پستی به ناشران خبر داد و گفت: تعداد دفاتر ارایه کننده خدمات پستی به ناشران به ١١٠٠ دفتر افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، نیکنام حسین‌پور اظهار کرد: در پی برخی گزارش‌ها مبنی بر عدم ارایه تسهیلات پستی ویژه ناشران در برخی از دفاتر پستی در تهران و استان‌ها، جلسه‌ای با مسئولان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برگزار و این موضوع بررسی شد.
وی افزود: از روز شنبه (٢٠ آذر ماه) ارایه خدمات ویژه در ١١٠٠ دفتر پستی به ناشران در حال انجام است، کتابفروشان و ناشرانی که از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت پست معرفی شده‌اند، قادر به استفاده از تسهیلات ٤٠ درصدی به منظور ارسال محموله‌های پستی خواهند بود.
بر اساس این گزارش، بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، ناشران می‌توانند با انعقاد قرارداد و ارائه تضامین لازم به دفاتر پستی ضمن استفاده از تخفیف ۴۰ درصدی ارسال کتاب، هزینه‌های پستی خود را بدون محاسبه آبونمان به صورت ماهانه پرداخت کنند.
همچنین اکنون تعداد دفاتر پستی ارایه کننده این خدمات به بیش از ١١٠٠ دفتر پستی در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است.

** زمان برگزاری دومین دوره جایزه کالای فرهنگی
مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی از برگزاری دومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی - اسلامی در دی ماه سال جاری خبر داد.
علی فریدونی درباره زمان برگزاری این جایزه گفت: دومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی به مدت ٣ روز از تاریخ بیستم تا بیست و دوم دی ماه سال جاری در محل مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به راه ‌اندازی بخش پژوهش در این دوره در نظر داریم علاوه بر تولیدکنندگان، از پژوهشگران برتر در حوزه کالاهای فرهنگی نیز تجلیل کنیم، همچنین نمایشگاه تخصصی از آثار فرهنگی در سه حوزه کتاب اسباب بازی، نوشت افزار و اسباب بازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی - اسلامی با رویکرد خلاقیت و نوآوری در طراحی و تولید در سه بخش جایزه کالای فرهنگی با رویکرد خلاقیت و نوآوری در طراحی و تولید، پژوهش در زمینه مصرف کالاهای فرهنگی، تقدیر از پژوهش‌های انجام شده و ارایه مقالات برگزار می‌شود.
فراهنگ ** 1880 ** 1071 ** دریافت کننده: پروین اروجی ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

اطلاعات تکميلي

خواندن 1048 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار