سه شنبه, 23 آذر 1395 ساعت 11:41

سامانه تلویزیون دیجیتال دانشگاه پیام نور هفته آینده افتتاح می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور گفت: سامانه آی پی تی وی یا تلویزیون دیجیتالی این دانشگاه هفته آینده افتتاح و در دسترس 700هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا محمدعلی کریمی سه شنبه در مراسم معرفی سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهارداشت: دانشجویان از این به بعد علاوه برکلاس های سنتی می توانند تمام کلاس های خود را به صورت ضبط شده و نامحدود استفاده کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه سرانه دانشجویی این دانشگاه از بودجه دولتی 3 درصد است ، ادامه داد: دانشگاه پیام نور بار سنگینی را از دوش آموزش عالی کشور برداشته است.
کریمی اظهارداشت : همچنین نسخه الکترونیکی تمام کتاب های درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور در آینده تهیه می شود.
وی افزود : به زودی نسخه الکترونیکی کتاب های مکتوب درسی دانشگاه پیام نور در قالب کتاب همراه (mobile book) در اختیار دانشجویان می گیرد.
وی خاطر نشان کرد : سایر دانشجویان و پژوهشگران کشور نیز می توانند از نسخه الکترونیکی کتاب های درسی دانشگاه پیام نور با شرایطی مشابه استفاده کنند.
بر اساس حکم رئیس دانشگاه پیام نور کشور ، عبدالکریم قائدی به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان منصوب شد.
عبدالکریم قائدی دارای مدرک دکترای معماری و عضو هیات ‌علمی دانشگاه پیام نور بندرعباس است و تا قبل از این محسن دیانت به مدت 8 ماه سرپرستی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان را برعهده داشت.
3219 /1484
خبرنگار : عزت الله معمارباشی** انتشار دهنده : اصغر رضاخانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 835 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار