سه شنبه, 23 آذر 1395 ساعت 09:24

کتاب «رپرتوآر موسیقی کلاسیک ایرانی برای ویلون، کمانچه و قیچک» منتشر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مجموعه سه جلدی کتاب‌ «رپرتوار موسیقی کلاسیک ایرانی برای ویلون، کمانچه و قیچک» تألیف کاوه کشاورز منتشر شد.
به گزارش ایرنا، کتاب سه جلدی «رپرتوار کلاسیک ایرانی برای سازهای ویلون، کمانچه و قیچک»، را کاوه کشاورز به مرحوم استاد علی تجویدی، آهنگساز صاحب سبک موسیقی ایرانی و نوازنده برجسته ویلون تقدیم کرده است.
این اثر به منظور ادای دین به زحمت های ارزشمند و فداکاری‌های اندیشمندان و هنرمندانی چون استادان روانشاد علینقی وزیری، ابوالحسن صبا و روح الله خالقی پدید آمده، که هیچ‌گاه از تلاش برای پیشرفت و آموزش موسیقی ایرانی و به روز رساندن آن بازننشستند.
کاوه کشاورز، آهنگساز، نوازنده ویلون و پژوهشگر موسیقی، درباره این کتاب چنین می‌گوید: «رپرتوار موسیقی کلاسیک ایرانی»، تلاشی است در ادامه اندیشه دانش بنیان استادان گرانمایه موسیقی ایرانی که سالیان عمر خود را صرف به روز و جهانی کردن موسیقی خویش نمودند. این مجموعه با بهره گیری از دانش نوین رپرتوار و منطبق بر بالا‌ترین استانداردهای آموزشی روز دنیا و بیش از دو دهه پژوهش و مطالعه در زمینه موسیقی ایرانی و دانش آهنگسازی بین المللی تهیه شده است.
آیین رونمایی کتاب «رپرتوآر موسیقی کلاسیک ایرانی برای ویلون، کمانچه و قیچک» روز جمعه 26 آذر ماه از ساعت 11 تا 13 در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای تهیه مجموعه سه جلدی کتاب‌های «رپرتوار موسیقی کلاسیک ایرانی برای ویلون، کمانچه و قیچک» به صورت نسخه ی اصلی، می‌توانند به مرکزهای معتبر فروش کالاهای فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.
این کتاب به همت نشر «مانوش» منتشر شده است.
فراهنگ ** 3067 ** 1071 ** دریافت کننده: امیرحسین دولتشاهی ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

اطلاعات تکميلي

خواندن 774 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار