چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 22 آذر 1395 ساعت 14:44

چهارهزار دوره آموزشی برای شهرداری ها در دولت یازدهم برگزار شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت : در دولت یازدهم تاکنون چهارهزار و 927 دوره آموزشی حضوری برای 512 هزار نفر از کارکنان شهرداری ها و دهیاران تشکیل شده که معادل 8 میلیون و 448 هزار نفر ساعت است.
به گزارش روزدوشنبه ایرنا ازسازمان شهرداری ها و دهیاری ها، «مهران شیراوند» به مناسبت هفته پژوهش ومهمترین اقدامات این مرکز در حوزه امور آموزشی در دولت یازدهم افزود: آموزش غیرحضوری یا مکاتبه ای برای 46 هزار نفر از کارکنان شهرداری ها و دهیاری ها که معادل 5 میلیون و 381 هزار نفر ساعت است انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین 818 دوره آموزشی منطقه‌ای برای بیش از11 هزار و 250 نفر معادل 191 هزار و 254 نفر ساعت برگزارشد.
رئیس مرکزمطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین به تهیه و تدوین کتابخانه دیجیتال برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: این کتابخانه در مجموع حاوی 158 عنوان کتاب و 40 ماهنامه تخصصی است.
وی افزود: دومین المپیاد علمی دهیاران کشور برای 340 نفر از دهیاران برتر کشور هم به تازگی برگزار شد ازجمله این اقدمات در دولت یازدهم است.
شیرواند از تولید و چاپ 18عنوان کتاب در زمینه های شهر و شهرداری و انتشار 27 شماره ماهنامه و فصلنامه تخصصی در حوزه مدیریت شهری و روستایی نیز خبر داد.
۲۵ آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پژوهش نامگذاری شده است.
اجتمام **2181**تنظیم کننده ناهید حاجی خانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 788 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب