شنبه, 20 آذر 1395 ساعت 14:04

سردار سپهر: اختلاف افکنی بین مذاهب، نقشه استکبار در مقابله با ایران است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گرگان – ایرنا - معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از نقشه های مزورانه استکبار برای مقابله با ایران ، اجرای پروژه اختلاف افکنی میان اقوام و مذاهب مختلف در کشور است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار محمدحسین سپهر روز شنبه در اولین کنگره 124 شهید کارمند گلستان در گرگان اظهار کرد: آسیب به زندگی مسالمت آمیز شیعیان و اهل سنت با پیوندهای عمیق فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بین این دو ، از برنامه هایی است که دشمنان وارد کردن خدشه به آن را به عنوان هدف جدی خود در سال های اخیر مد نظر قرار داده اند.
وی افزود: بی تردید سیاست اصلی نظام احترام به عقاید ، مقدسات و بزرگان ادیان پذیرفته شده کشور است و توهین به اعتقادات تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.
سردار سپهر ادامه داد: برخی متاسفانه راهبرد دشمن در اختلاف افکنی میان شیعه و سنی را پیگیری کرده و به مقدسات اهل سنت توهین می کنند که رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان کشور مقابل این افراد که مروج شیعه انگلیسی هستند ، ایستادگی می کنند.
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه همچنین گفت: شیعیان وحدت مثال زدنی و مستحکم خود با برادران اهل سنت را تا پای جان حفظ کرده و از آن حراست خواهند کرد.
سردار سپهر بیان کرد: در اجرای توطئه ها و سیاست اختلاف افکنی ، عده ای ایران را کشوری فقط متعلق به شیعیان دانسته و هدف نظام را ترویج شیعه می دانند ،در حالی که در کشورهای مظلوم مسلمان نشین مانند سوریه و فلسطین که مورد حمایت و پشتیبانی ایران است ، شیعیان در اقلیت قرار دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت،برای بازپس گیری استانی مانند موصل که تعداد شیعیان آن بسیار اندک است، رزمندگان شیعه ایرانی به مصاف تکفیری ها می روند و به شهادت می رسند.
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در طرف مقابل هم در فهرست نام شهدای ایران در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله ،نام شهیدان بسیاری از اهل سنت به چشم می خورد که این افتخارات ایران عزیز و از نشانه های همبستگی مذاهب گوناگون کشور است.
سردار سپهر گفت: با وجود آن که دشمن به دنبال آسیب به ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است ،اما با همراهی همه ایرانیان فارغ از مذهب و قومیت و با اتحاد مسلمانان جهان ، نابودی کشورهای استکباری همچون آمریکا و اسرائیل را هدف قرار داده ایم.
وی همچنین بیان کرد: آمریکا با بدهی های چند تریلیون دلاری ناشی از حضور فرسایشی در هجوم های متعدد به کشورهای دیگر،اینک کشوری ضعیف و فرسوده است و مطابق اعلام چندین مرکز راهبردی آمریکایی قدرت این کشور تا چند سال دیگر رو به زوال خواهد رفت.
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: تا زمانی که اسلام و قرآن، اولویت اول و آخر ایران برای رسیدن به پیشرفت وتوسعه باشد ، دشمنان دست از سر کشور ما برنخواهند داشت.
سردار سپهر گفت: همه توطئه ها و شیطنت های کشورهای استکباری برای جدا کردن ایمان و دین از مردم است و برای رسیدن به هدف خود هزینه های فراوانی را متحمل می شوند.
وی بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده ،بیش از 2500 شبکه ماهواره ای ، 150 شبکه فارسی زبان و شبکه های اجتماعی بنیان کن وخانمان برانداز، ایمان مردم و به خصوص جوانان کشور را هدف داده اند و مقابله با این مسیر و گذرگاه سخت و دشوار بدون بهره مندی از قرآن، حضور در نمازهای جماعت و جمعه و پیروی از روحانیت امکان پذیر نیست.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: کشورهای استکباری به خصوص رژیم صهیونیستی با برنامه ای هدفمند و طولانی مدت به دنبال ترویج مواد مخدر، شراب و فساد اخلاقی در ایران هستند تا در شرایط ناامیدی از مقابله نظامی رودررو،با تهاجم فرهنگی به نفوذ و گسترش سلطه شیطانی خود در کشور ما اقدام کنند.
سردار سپهر ادامه داد:دشمن اگر از پیروزی خود در مقابله نظامی با ایران اطمینان داشت ، تاکنون بارها به کشور حمله کرده بود ،اما قدرت نظامی و تسلیحاتی انکار نشدنی ایران، آنها را همواره از حمله به ایران ترسانده است.
در این مراسم از خانواده شهید شاخص حوزه کارمندان گلستان، شهید احسان مردانی تجلیل شد.
همچنین در پایان این کنگره که در راستای برنامه های اجلاسیه 4هزار شهید گلستان برگزار شد، از کتاب روایت رهایی نوشته غلامرضاخارکوهی شامل خاطرات شهید کارمند جهانگیر مرجانی و کتاب جاده های آسمان نوشته حمیدرضا میرزایی فرد شامل داستان های کوتاه زندگی رزمنده شهید حسینعلی ایزانلو رونمایی شد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار :علی شهیدیان

اطلاعات تکميلي

خواندن 1263 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار