چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 16:21

استقبال جوانان از کتاب های اشتهاردی به دلیل نثر شیوای آن است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فرزند حجت الاسلام محمد محمدی اشتهاردی نویسنده فقید حوزه علمیه قم گفت: آثار پدرم از قلمی روان و نثری شیوا برخوردار است و به همین دلیل مورد استقبال مردم به ویژه جوانان است.
مجید ملامحمدی روز چهارشنبه به مناسبت دهمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام محمدی اشتهاردی به خبرنگار معارف ایرنا گفت: بیش از 200 اثر از آن مرحوم در زمینه های دینی، قرآن پژوهی، مسائل اعتقادی، آموزه های اخلاقی، سیره اهل بیت (ع) و مسائل روز به جامعه عرضه شده است.
وی افزود: مرحوم اشتهاردی علاوه بر همراهی با آیت الله مکارم شیرازی و سایر نویسندگان برای تالیف تفسیر نمونه، کتاب هایی همچون سوگنامه آل محمد (ص)، ترجمه بیت الاحزان، قصه های قرآن و آموزه های اخلاقی و رفتاری امامان شیعه را تالیف کرد.
سردبیر مجله پوپک همچنین گفت:‌ آن مرحوم همواره تلاش می کرد تا در تالیف آثار خود از منابع معتبر دینی و تاریخی به صورت محققانه استفاده کند و بیش از 200 اثر از وی منتشر شده و مقاله غدیر و اثبات امامت علی (ع) نیز بعد از وفاتش منتشر شد.
ملامحمدی ضمن بیان خاطره ای گفت: در آخرین شب حیات پدرم که در حالت نیمه بیهوشی بود؛ از جای خود برخاست و به من گفت آخرین مقاله ای که درباره غدیر نوشته ام را به مجله پاسدار اسلام برسان؛ چون به آنان قول داده ام و سپس به حالت بیهوشی برگشت و فردای آن روز وفات کرد.
این نویسنده حوزه کودک و نوجوان همچنین گفت: برخی از کتاب ها و مقالات این نویسنده پرتلاش به زبان های انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و اردو منتشر شده است.
ملامحمدی با اعلام مراسم دهمین سالگرد مراسم مرحوم اشتهاردی گفت:‌ این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و قرائت قرآن توسط محمد جعفری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع اشتهارد برگزار می شود.
اشتهاردی از نویسندگان آثار دینی و سیره اهل بیت (ع) بود که در سال 1385 و در 62 سالگی پس از سال ها پژوهش و تالیف کتاب دعوت حق را لبیک گفت.
فراهنگ**1003**1027**خبرنگار: محمدرضا جعفرملک**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1059 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار