چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 15:44

رونمایی از 2 کتاب با موضوع دفاع مقدس در گلستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
همزمان با برگزاری کنگره شهدای اهل سنت گلستان در شهرستان آق قلا و با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز 2 کتاب با موضوع دفاع مقدس در این استان رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا کتاب 'نبض قلم' تالیف جمعی از دانش آموزان نوقلم گلستان، در قالب 29 داستان کوتاه از سوی انتشارات شهدای نینوا و کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان منتشر شده است.
کتاب 'طعم آسمان لهجه خاک' نیز با تالیف وجیهه ابراهیمی‌ نژاد از سوی انتشارات شهدای نینوا و اجلاسیه ملی شهدای گلستان و با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
فرماندار شهرستان آق قلا در حاشیه این آئین گفت: برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید و کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت نماد یکدلی و همدلی مردم استان گلستان است و در واقع نشاندهنده وحدت و یکپارچگی مردم شیعه و سنی این منطقه در برابر دشمنان است.
امانگلدی ضمیر افزود: همه اقوام از فارس، ترکمن، سیستانی، بلوچ، کرد و لر در برابر دشمنان ایستاده و پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
ضمیر همچنین حضور نماینده ولی فقیه در گلستان را نماد وحدت ، همدلی و یکدلی بین شیعه و سنی استان بیان کرد.
به گزارش ایرنا کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه نینوا، علمای شیعه و سنی و خانواده ‌های معظم شهدا در شهرستان آق قلا واقع در شمال استان برگزار شد.
از چهار هزار شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان 600 شهید از اهل سنت هستند.
اجلاسیه ملی چهار هزار شهید گلستان 25 آذر ماه با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان برگزار می ‎شود.
3014 /1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

اطلاعات تکميلي

خواندن 749 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار