چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 13:04

برگزاری هفته پژوهش و تجلیل از16 پژوهشگر برتر بنیادشهید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: به مناسبت هفته پژوهش آیین گرامیداشت این هفته و رونمایی از چند سامانه و کتاب در بنیاد شهید برگزار می شود.
به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه بنیاد شهید،‌ مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در بنیادشهید روز یکشنبه 21 آذرماه با حضور مسئولان این نهاد برگزار می‌شود.
در این مراسم از سامانه ‌های www.lib.isaar.ir (سامانه کتابخانه و آرشیو مجازی تحقیقات بنیاد)، www.ijjs.ir (سامانه دریافت، ارزیابی و چاپ مقالات فصل‌نامه مطالعات فرهنگ ایثار) و سامانه جدید پژوهش ‌یار www.rp.isaar.ir (سامانه دریافت و ارزیابی و اجرای پژوهش در بنیاد شهید و امور ایثارگران) رونمایی می‌شود و شیوه‌ نامه‌های حمایت از پژوهش‌ های درون ‌سازمانی و شیوه‌ نامه حمایت از پایان ‌نامه و رساله‌ های دانشجویی معرفی و رونمایی می ‌شود.
همچنین از کتاب ‌های رضایتمندی جامعه تحت پوشش بیمه تکمیلی در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات بیمه ‌ای، دانشنامه شهدای عصر علوی، دانشنامه شهدای عصر غیبت، فرهنگ اعلام شهدای استانی که در سال 1395 به چاپ رسیده‌ است، نیز رونمایی می ‌شود.
در پایان این مراسم از 16 نفر از پژوهش و پژوهشگران برتر شامل سه پژوهشگر برتر درون ‌سازمانی، سه پژوهش برتر درون ‌سازمانی، سه مقاله برتر، واحد مشارکت ‌کننده برتر پژوهشی درون ‌سازمانی، مدیر برتر پژوهشی، سه نفر از ایثارگران پژوهشگر برتر در رشته علوم انسانی، سه نفر از ایثارگران پژوهشگر برتر در رشته علوم پزشکی و سه نفر از ایثارگران پژوهشگر برتر در رشته فنی و مهندسی تقدیر خواهد شد.
هفته پژوهش از 22 تا 27 آذرماه در کشور برگزار می شود.
اجتمام**7268 ** 1569
دریافت: مهناز بیرانوند *انتشار: علی حبیبی

اطلاعات تکميلي

خواندن 750 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار