چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 15 آذر 1395 ساعت 17:36

دبیرشورای فرهنگ عمومی: همایش سبک زندگی، فصلی نو در فعالیت‌ها است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تهران ایرنا- دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: آنچه در همایش سبک زندگی ، فراچنگ مسئولان آمد، گشایش فصلی نو در فعالیت ها و اقدامات بود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت الاسلام شاهمرادی عصر دوشنبه در آیین اختتامیه همایش سبک زندگی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت : این همایشی است که از هر منظر برای شما فرهنگوران میتواند دستمایه ای باشد برای اقدامات و برنامه ریزی های آینده در حوزة فعالیت خود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی ادامه داد : نگاه مسئولانه و اخلاق که خود از مصادیق سبک زندگی اسلامی – ایرانی است، ضامن این بهره مندی است.
حجت الاسلام شاهمرادی تاکید کرد: مسائل مطرح شده در سخنرانیها، مقالات و کارگروههای تخصصی که توسط کارشناسان دبیرخانه استخراج و دسته بندی و قابل استفاده خواهد شد و متعاقباً برای کلیه شرکت کنندگان ارسال شود شایسته است مورد توجه و مداقه قرار گیرد.
وی گفت: یکی از اهداف برگزاری این همایش این است که مسئولان محترم با اندیشه ها و معضلات و روشهای حل مسأله سایر مسئولان آشنا شوند تا ارائه راه حل ها و تفکرات جدیدی در تشخیص و حل مسأله موجب شود.
دبیر شوای فرهنگ عمومی خاطر نشان کرد همایش سه نوع مسئولیت و وظیفه ایجاد می کند که از این قرار است: وظایف پیش از همایش که یقیناً در هر استان به آن پرداخته شده و برخی از آنان به صورت کتاب و مقاله آماده شده و ارائه گردیده است.
وی ادامه داد:‌نوع دیگر، وظایف حین همایش که برقراری ارتباط با همکاران در سایر استانها و آشنایی با اقدامات و برنامه های آنان است.
شاهمرادی افزود: سومین نوع وظیفه ، داشتن برنامه هایی برای ارتباطات بعدی و شروع به اقدامات بر اساس یافته های جدید.
وی گفت: اجمال اینکه بر این باور باشیم که پایان همایش، پایان کار نیست بلکه آغازی است با قوت بیشتر و بر اساس نگرشی جدیدتر، موثرتر و کارآمد است.
شاهمرادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با اهتمامی جدی ، برگزاری همایش را دنبال و حمایت کرده است بسیار قدردانی کرد.
وی در سخنان خود از همراهی رییس مجلس ، حداد عادل و وزرای کشورو ورزش و جوانان قدر دانی کرد.
فراهنگ* 1355 * 1823خبرنگار:علی اکبر قزوینیان* انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 777 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب