دوشنبه, 15 آذر 1395 ساعت 16:52

ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت دیماه برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دبیرکل ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور گفت: ششمین دوره این جشنواره 9 دی ماه با حضور فرهیختگان و صاحب نظران رشته های مختلف در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر بهروز ریاحی روز دوشنبه در نشست خبری این جشنواره در پژوهشگاه رویان افزود که در این مراسم به 7 چهره برتر کشور تندیس، 15 نفر مدال و 25 نفر لوح تقدیر اعطا خواهد شد.
وی اظهار کرد که 124 نفر در 10 حوزه به دبیرخانه این جشنواره معرفی شده اند که این تعداد افزایش 30 درصدی نسبت به دوره گذشته داشته است. فناوری نانو، پزشکی، آموزش عالی، محیط زیست و صنایع معدنی و غذایی از جمله این حوزه ها هستند.
ریاحی، تالیف کتاب، اختراعات، اکتشافات و تربیت افراد نخبه را از جمله معیارهای انتخاب نفرات برگزیده اعلام کرد و گفت: بابت مقالات پژوهشی و تحقیقاتی و تدریس در دانشگاه هم امتیازاتی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی افزد: در پنج دوره قبلی 19 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که با این 7 نفر در مجموع تعداد نفرات برتر به 26 نفر می رسد.
دبیرکل ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور گفت: سال آینده بخش بین الملل هم به این جشنواره اضافه خواهد شد و یک یا دو نفر از ایرانیان موفق در خارج از کشور هم انتخاب و معرفی می شوند.
علمی ** 1201 **
خبرنگار : عبدالکریم جبارپور*انتشار: زهره محتشمی پور

اطلاعات تکميلي

خواندن 831 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار