دوشنبه, 15 آذر 1395 ساعت 12:08

دومین نمایشگاه جامع مدیریت بحران کشور 20 آذر در شهر آفتاب برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب گفت: دومین نمایشگاه جامع مدیریت بحران کشور از 20 تا 23 آذر ماه در شهر آفتاب برگزار می شود.
سید محمد سیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رویداد افزود: علاقمندان می توانند در تاریخ مذکور از ساعت 10 صبح تا 16 از این نمایشگاه دیدن کنند.
وی با اشاره به حضور 120 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه اظهار کرد: این رویداد در فضای مسقف نمایشگاه به مساحت 25 هزار مترمربع برگزار می شود.
به گفته مدیرعامل شهر آفتاب برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های علمی از بخش های جانبی این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: مترو نمایشگاه شهر آفتاب در زمان برگزاری نمایشگاه ها فعال بوده و از بهمن ماه سال جاری با افتتاح ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت دائم خدمات رسانی خواهد کرد.
سیدی گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت بحران کشور پارکینگ های داخلی مجموعه شهر آفتاب نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه رینگ مجموعه شهر آفتاب کامل نبوده و معارض ملکی دارد تصریح کرد: واحد املاک حرم مطهر امام خمینی (ره) و شهرداری تهران در حال برطرف کردن معارض هستند.
مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این مجموعه در آینده از نظر تأسیسات برقی، دسترسی و برقراری اینترنت بی سیم مشکلی نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه برگزاری 18 نمایشگاه در سال جاری در تقویم نمایشگاهی مجموعه شهرآفتاب پیش بینی شده است افزود: برگزاری تعدادی از این نمایشگاه ها به دلایلی لغو شد.
سیدی با بیان اینکه در دنیا صنعت نمایشگاهی صنعتی زیان ده است اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های تجاری در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
حمیدرضا فضلعلی رئیس دومین دوره نمایشگاه مدیریت بحران کشور نیز در این نشست گفت: این نمایشگاه در پنج بخش نمایشگاهی، همایش علمی، بخش جشنواره هنری، بخش مانور و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات تخصصی از جمله شورای هماهنگی چهار استان همجوار تهران( قزوین ، البرز،قم و اراک ) هماهنگی مشترک شهر و استان تهران و جلسه معاونان عمرانی استانداران سراسر کشور در دستور کار این دوره از نمایشگاه مدیریت بحران قرار دارد.
فضلعلی با بیان اینکه کشور ایران یک درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد افزود: این در حالیست که 6 درصد از تلفات جهانی ناشی از حوادث طبیعی مربوط به ایران است و همین امر ضرورت برنامه ریزی و سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری را نمایان می کند.
مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و به فاصله اندکی از فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است.
این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از بزرگراه تهران- قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.
مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اردیبهشت ماه امسال با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب به بهره برداری رسید.
این مجموعه با هدف برگزاری نمایشگاههای ملی و بین المللی با توجه به ایجاد مشکلات ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران احداث شده است.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 9353/ 1539

اطلاعات تکميلي

خواندن 1054 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار