شنبه, 01 آبان 1395 ساعت 15:04

ثبت نام در آزمون فهم قرآن برای کارکنان دولت آغاز شد

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
دومین دوره ثبت نام آزمون سراسری به سوی فهم قرآن ویژه کارکنان دولت از امروز آغاز شد و تا هشتم آبان ماه ادامه دارد.
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ، آزمون سراسری ویژه کارکنان دولت در سال جاری همراه با پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می شود.
بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، به منظور توسعه مفاهیم و معارف قرآن، رشته مستقلی ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی دولت در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت پیش بینی شده است.
این آزمون به صورت الکترونیکی روز چهارشنبه ١٩ آبان ماه برگزار می شود و کتاب به سوی فهم قرآن (با محوریت سوره صف) به عنوان منبع اصلی آزمون الکترونیک سراسری قرآن و عترت ویژه کارمندان دولت تعیین شده که نسخه الکترونیکی این کتاب در پایگاه اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.quranedu.ir و نسخه مکتوب آن نیز از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها قابل دریافت است.
رشته «تفسیر آیات برگزیده قرآن» با محوریت مفاهیم و تدبر سوره مبارکه صف به سایر رشته های آزمون اضافه شده و به ١١٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.
اولین آزمون آنلاین آزمایشی مفاهیم سوره صف با چهارشنبه گذشته با حضور هزار و 800 شرکت کننده برگزار شد و قرار است دومین آزمون آزمایشی چهارشنبه همین هفته، پنجم آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار شود.
فراهنگ**1003*1027*دریافت کننده: محمدرضا جعفرملک**انتشار دهنده:محمدجواددهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1081 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار