شنبه, 10 مهر 1395 ساعت 14:44

تعزیه هنرمندان درفرهنگسرای نیاوران/ پوسترهای عاشورایی درخانه هنرمندان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هنرمندان با آغاز دهه اول محرم در مجالس عزاداری که با اجرای گروه تعزیه سید الشهدا در فرهنگسرای نیاوران برپا می شود شرکت می کنند.
این هفتمین سال پیاپی است که مجالس تعزیه عاشورایی با حضور هنرمندان گروه تعزیه سید الشهدا و حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه اول محرم در این فرهنگسرا برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، مجالس تعزیه با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در سالن اصلی این فرهنگسرا دایر است.
اعضای گروه تعزیه سیدالشهدا از دوازدهم مهرماه هر شب ساعت ٢٠ تا پایان دهه محرم مصیبت اهل بیت و واقعه عظیم شیعه را با هنرمندی اجرا و واگویه می کنند.

** نمایشگاه پوسترهای عاشورایی
علی وزیریان با عنوان «رنگ نجوا» در خانه هنرمندان ایران برپا می شود.
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا،نمایشگاه پوسترهای عاشورایی علی وزیریان با عنوان رنگ نجوا در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.
علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند از 11 تا 19مهرماه به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.
علی وزیریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دارای نشان درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، سابقهٔ تدریس در دانشکده های هنری دانشگاه تهران، الزهرا و شاهد، انتشار اولین نشریه تخصصی در حوزه هنرهای تجسمی در ایران با عنوان «هنر معاصر» درسال 1372 و انتشار کتاب تجسمی «نگاره» در سال 1370 به مدیریت و سردبیری او بخشی از کارنامه هنری وی است.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری ، بنیان گذاری اولین نمایشگاه بین المللی سالانه تایپوگرافی پوستر در جهان با عنوان «اسماء الحسنی» که هر ساله در ماه رمضان برگزار می شود و انتشار پنج جلد کتاب مستقل نیز جزو کارنامه این هنرمند است.
وزیریان جزو طراحان برگزیدهٔ بین المللی اجی آی دیا در سال 2010 ملبورن و تنها سخنران ایرانی مدعو در بیستمین سالگرد این رویداد هنری جهانی توسط بنیاد بین المللی دیزاین در استرالیا بوده است.
فراهنگ**9338**1823دریافت کننده : صدیقه بهارلو ** انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 807 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار