شنبه, 10 مهر 1395 ساعت 14:04

200 عنوان کتاب درسی جدید در این سال تحصیلی تولید شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: 200 عنوان کتاب درسی جدید با همکاری حدود یکهزار نفر شامل مولفان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها از بخش های دولتی و غیردولتی تولید شد.
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان روز شنبه در یازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه های آموزشی با بیان اینکه حجم تولید کتاب های درسی هیچ سالی به اندازه امسال نبوده، اظهار کرد: گام های دقیقی برای تولید کتاب درسی برداشته شد به گونه ای که در بخش فنی و حرفه ای 10 سند راهبردی با همکاری 700 نفر از صاحبان مشاغل مختلف تولید شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال برغم تمامی کاستی ها، مهر را با آرامش شروع کردیم، افزود: در جریان تالیف کتب درسی، سوالات بسیاری در زمینه کم شدن ساعت درسی برخی کتاب ها پرسیده می شد که در جواب این افراد باید گفت برنامه درسی یک پیکره واحد است و باید یک هدف واحد برای تمامی دوره ها از اول ابتدایی تا پایان متوسطه ترسیم کرد.
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: از مهر امسال تالیف کتاب های پایه یازدهم و دوازدهم را برای سال تحصیلی 97 - 96 آغاز کرده ایم تا کسانی که بعد از ما متصدی امور می شوند، هیچ نگرانی نداشته باشند، چون سال آینده در این زمان، شاهد استقرار دولت جدید هستیم.
یازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه های آموزشی امروز - دهم مهرماه - با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و تقدیر از دست اندرکاران تالیف کتاب های درسی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.
فراهنگ**1883**1027**خبرنگار: مریم جلوداران**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 757 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار