شنبه, 10 مهر 1395 ساعت 09:12

جشن امضا و رونمایی از کتاب «چند روزی با ارغوان »

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نشر ورجاوند با همکاری نشر دف، جشن امضا و رونمایی از کتاب « چند روزی با ارغوان» نوشته لیدا حاجی اسماعیلی را برگزار می کند.
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از نشر دف، در این مراسم که روز شنبه 10 مهر ماه ساعت 17:30 در محل نشر دف واقع در زیر پل سید خندان حدفاصل دکتر شریعتی و سهروردی برگزار می شود، جهانگیر خان هدایت مدیر بنیاد مرحوم صادق هدایت، حسن محمودی و گیتا بختیاری حضور دارند.

** انتشار کتابی با موضوع سالمندان
نشر تیمورزاده به مناسبت 10 مهر ماه روز جهانی سالمند، کتاب «پروتکل بین المللی خدمات و مراقبت های سالمندی» (مجموعه حداقل داده های برنامه مراقبت در منزل) را منتشر کرد.
این کتاب به منظور بررسی جامع از وضعیت سلامت سالمندان، مشکلات، نقاط قوت و ضعف مراقبت های ارائه شده در برنامه مراقبت در منزل طراحی و ایجاد شده که در آن مشکلات سالمند بر پایه استانداردهای تعریف شده در پروتکل های ارزیابی بالینی در هر حیطه مشخص می شود.
مولف این کتاب 284 صفحه ای در قطع وزیری، دکتر مهتاب علیزاده است، بهای پشت جلد 220هزار ریال است که بعد از تخفیف به قیمت 185 هزار ریال عرضه می شود.

** برگزاری آخرین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، آخرین جلسه شورای سیاست گذاری حضور ایران در شصت و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت در محل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار شد.
دراین جلسه آخرین تصمیمات و هماهنگی های لازم برای حضورپررنگ جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بزرگسال و کودک اتخاذ شد.
امیر مسعود شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران دراین جلسه ضمن تشریح روند فعالیت های انجام شده درخصوص نمایشگاه کتاب فرانکفورت درمورد چگونگی ساخت غرفه، چیدمان، غرفه آرایی و نحوه حضور تشکل های نشر و ناشران توضیحاتی را ارائه کرد.
حاضران در جلسه نیز درمورد نحوه حضور، فعالیت ها و برنامه های جنبی غرفه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
قبل از برگزاری این جلسه ناشران حاضر در غرفه کودک نیز در جلسه ای به مرور برنامه های خود پرداختند و هماهنگی های لازم برای حضور ایران در بخش کودک نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز انجام شد.
فراهنگ**1880**1027**دریافت کننده: پروین اروجی**انتشار دهنده:محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1205 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار