چهارشنبه, 07 مهر 1395 ساعت 18:16

شهید حسن شاطری از جنس کویر بود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس مرکز اسناد انقلابی اسلامی ، شهید حسن شاطری را از سرداران بزرگ اسلامی دانست و گفت: این سردار بزرگ اسلام بر تارکش افتخار مبارزه همواره می درخشید.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا حجت الاسلام روح ا... حسینیان عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب 'معمار محبت' (زندگی نامه سردار شهید حسن شاطری) ، افزود: شهید شاطری مردی بود که مرزهای زمان و مکان را در نوردیده بود ؛ وی از سن نوجوانی در زمان رژیم پهلوی پا به عرصه مبارزه گذاشت و پس از پیروزی انقلاب در جهاد سازندگی شرکت کرد و در دفاع مقدس جان برکف نهاد.
حسینیان اظهار داشت: این شهید والامقام پس از جنگ وظیفه خود را فراموش نکرد و در لبنان ، عراق و افغانستان مرزهای زمینی را درنوردید و همه جا را مکان مقدس خدا دانست و پا به عرصه خدمت نهاد. وی هرگز نگفت سرزمین من این نقطه یا آن نقطه است.
رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی اضافه کرد: نگاه شهید شاطری به انقلاب نگاه نشستن بر سر سفره انقلاب نبود بلکه انقلاب را یک منجی می دانست که انسان ها را از ضلالت و گمراهی به نور هدایت دعوت می کرد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم ، شیخ ظاهر از مسوولان ارشد حزب الله لبنان و خانواده شهید شاطری حضور دارند.
کتاب معمار محبت با تیراژ دوهزار و 500 نسخه و 278 صفحه توسط موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.
فراهنگ**1880**1540** 1823**خبرنگار پروین اروجی ** انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 983 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار