سه شنبه, 06 مهر 1395 ساعت 16:40

14هزار و 500 فرزند شهید در آموزش و پرورش خدمت می کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مفتخریم که 14 هزار و 500 فرزند شهید به عنوان معلم و مربی در مجموعه این وزارتخانه مشغول فعالیت و خدمت هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا کفاش روز سه شنبه در ششمین همایش «مهر استقامت و پایداری» در باغ موزه دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز شهید و 5 هزار معلم شهید آموزش و پرورش افزود: را گرامی داشت.
وی با اشاره به فعالیت 150هزار ایثارگر شاغل آموزش و پرورش در سطح کشور گفت: 28هزار جانباز و 4هزار و 500 آزاده شاغل در وزارت آموزش و پرورش نیز همچنان درحال خدمت به ایران اسلامی هستند.
کفاش با ذکر خاطراتی از شهید همت، افزود: این شهید آموزگار و فرماندهی بود که همه رزمندگان را به خود جذب می کرد و معتقد بود که همه بسیجیان ارباب هستند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: فرماندهان در دوران دفاع مقدس بر دل ها حکومت می کردند و آنان با تواضع و فروتنی اقدامات عظیمی را در دفاع مقدس رقم زدند.
کفاش با اشاره به فرهنگ شهدای بزرگ در دوران دفاع مقدس گفت: ما امروز در آموزش و پرورش برای توسعه، کار و کارآفرینی و تلاش نیازمند این فرهنگ هستیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین خواهر شهید محمدعلی جهان آرا و مادر شهیدمحمدرضا دهقانی شهید مدافع حرم به بیان خاطراتی از این شهیدان درباره هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
در این همایش از کتاب «تن تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تقریظ نگاشته اند، رونمایی شد.
همچنین در این آیین از خانواده فرهنگیان و دانش آموزان شهید و جانبازان و آزادگان فرهنگی تجلیل شد.
ششمین همایش «مهر استقامت و پایداری» به همت منطه 6 آموزش و پرورش تهران با حضور حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245/ / 1625

اطلاعات تکميلي

خواندن 772 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار