چهارشنبه, 30 ارديبهشت 1394 ساعت 14:11

همدلی با رایحه روح الله

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

کتاب «همدلی با رایحه روح الله» در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام روح الله و در سال همدلی از سوی موسسه انتشاراتی بیان اندیشه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد سبزیان، مسئول روابط عمومی موسسه انتشاراتی بیان اندیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اثر به قلم حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مولف کتاب پرتیراژ زندگی به سبک روح الله تألیف گردیده که در آن به جلوه هایی از همدلی ،انس و محبت حضرت امام نسبت به مردم، دوستان و آشنایان و خانواده پرداخته شده است.

سبزیان افزود: مولف کتاب را در 4 بخش تدوین نموده که چهار بخش آن شامل همدلی درکلام روح الله، همدلی نسبت به مردم، همدلی نسبت به دوستان و آشنایان و همدلی نسبت به خانواده  می باشد.

وی افزود این مجموعه شامل اندیشه نظری و سیره عملی امام روح الله در مقوله همدلی و محبت و انس نسبت به مردم و خانواده است و خواننده را با روح لطیف و نگاه ظریف امام بیشتر آشنا می سازد.

سبزیان افزود، مولف در قسمتی از مقدمه اینگونه آورده است: در کنار همه ویژگی های امام روح الله، آن مؤلفه ای که او را متمایزتر و محبوب تر می کند، همدلی، هم زبانی، محبت و انس زایدالوصف آن اسطوره الهی نسبت به مردم، دوستان و آشنایان و خانواده اش می باشد. عواطف سرشار انسانی اش نسبت به مردم، دوستان و خانواده از یک سو و قاطعیت در برخورد با دشمنان اسلام و انسانیت از سوی دیگر با منطق اسلامی جاذبه در حد اعلی و دافعه در حد ضرورت، چهره ای محبوب و دوست داشتنی از این مرد الهی در خاطره ها باقی گذاشته است.

کتاب «همدلی با رایحه روح الله» در اردیبهشت ماه 94 و به شمارگان ده هزار نسخه و در 140صفحه و به قیمت 4000تومان عرضه شده است.

اطلاعات تکميلي

خواندن 1752 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار