سه شنبه, 22 ارديبهشت 1394 ساعت 11:45

استفاده ناشران از تسهیلات ویژه پست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
با امضای تفام نامه همکاری بین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از این پس ناشران می توانند از تسهیلات ویژه با تحفیف 40 درصدی از خدمات پست استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، رییس بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه کتاب با امضای تفام نامه همکاری با اداره پست گفت: نمایشگاه کتاب تهران 3 کارکرد مهم داشته که امروز یک کارکرد دیگر به آن اضافه شد. با امضای این تفام نامه توزیع کتاب و در دسترس قراردادن کتاب برای مخاطبان آسان می شود.

سید عباس صالحی گفت: کارکرد نمایشگاه کمک در اقتصاد نشر است. هنوز اقتصاد نشر به نمایشگاه وابستگی زیادی دارد. به طوری که در 5 روز نخست 50 درصد افزایش فروش داشته ایم.

وی گفت: کارکرد دوم این رویداد فرهنگی وجود نمایشگاهی نمایشگاه کتاب است و کارکرد سوم فعالیت های فرهنگی و تفرجی بر اساس محور کتاب است و نمایشگاه کتاب در واقع تفریجگاه فرهنگی است.

در ادامه حسین مهری رییس شرکت پست جمهوری اسلامی گفت: در کشورهای توسعه یافته پست نقش محوری و اساسی در ارسال مطبوعات و کتاب بازی می کند.

وی با اشاره به مفاد این تفام نامه گفت: براساس این تفاهم نامه همه ناشرین و مراکز پخش وعرضه کننده محصولات فرهنگی می توانند غرفه ای از شرکت پست در اختیار بگیرند و محصولات و آثارشان را عرضه کنند و مردم به صورت الکترونیکی کتاب را انتخاب کنند و کتاب به درب منزل آنها ارسال می شود.

فراهنگ **7303**ن.پ** 1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 881 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار