دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 19:15

بزرگان دین خط مشی ها را به ناشران یادآوری کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ناشر نمونه سال 93 شرکت کننده در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت : در شرایط فعلی باید بزرگان دین خط مشی ها را برای تولید کتاب های اساسی و مورد نیاز برای مردم به ناشران یادآوری کنند.
محسن تائب روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: نویسندگان و ناشران در جهت اینکه زبان اسلام کتاب است نه شمشیر باید زیبا بنویسند ومردم و یا قشر خاصی از جامعه را تخریب نکنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا شنبه 26 اردیبهشت ماه در مصلی تهران ادامه دارد.

وی اظهار داشت: برای تبیین موقعیت های اسلام درغالب کتاب به غیر از زبانمان عمل کنیم یعنی زیاده گویی نکرده وآنچه را که به آن پای بند هستیم عمل کنیم .

تائب با بیان اینکه نویسندگان خود را ملزم کنند که درک درستی از واقعیت ها را به زبان آوراند ، ادامه داد: اثرگذاری یک کتاب خوب که از واقعیت ها نشات گرفته بسیار موثر تر از چندین کتابی است که بدون ضابطه منتشر می شود.

ناشرنمونه سال 93 تاکید کرد هرچقدر محتوای کتاب مناسب با نیازهای جامعه باشد به همان میزان هم تاثیرگذار است.

تائب حمایت دولت به ویژه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در رونق نشر کشور را مهم دانست و اظهار داشت: باید در جامعه حق رایت کتاب توسط این وزارتخانه خریداری شود و موسسات فرهنگی نیز دراین زمینه حمایت ملی کنند.

مدیرعامل انتشارات پیدایش با اشاره به اینکه حدود 800 عنوان کتاب از سوی این انتشارات روانه نمایشگاه بین المللی کتاب شده است، گفت: از این تعداد 72 عنوان دارای چاپ اول 93 و35 عنوان چاپ اول 94 هستند.

فراهنگ **9022**ن.پ**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 902 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار