دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 16:30

حضور رهبری در نمایشگاه کتاب پشتوانه ای برای اهالی نشر است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه بین المللی کتاب در روزهای آینده، پشتوانه ای برای اهالی نشر است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدعباس صالحی روز دوشنبه در یک نشست خبری در نمایشگاه کتاب تهران افزود: بازدید مقام رهبری از نمایشگاه کتاب خبری خوب و در واقع نقش رهبری را در پشتیبانی و حمایت از جریان فکری در حوزه کتاب نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه ایشان از معدود کتابشناسانی هستند که با کتاب الفت دارند ادامه داد: رهبر معظم انقلاب خود چهره بزرگ فرهنگی هستند که میزبان و میهمان ویژه نمایشگاه محسوب می شوند.

صالحی در بخش دیگری با اشاره به حضور میهمانان خارجی از جمله روسای نمایشگاه های کتاب بولونیا، پاریس و فرانکفورت در نمایشگاه کتاب امسال اضافه کرد: در واقع حضور این میهمانان خارجی فرصت مناسبی را برای نشر ایران فراهم کرده و باید اهالی فرهنگ قدر آن را بدانند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور بازدید کنندگان، خانواده ها و ناشران را در نمایشگاه بسیار پررنگ دانست و اظهار کرد: برخی از رسانه های خارجی تفسیرهایی را از ایران منتقل می کنند که حضور پررنگ مردم در بازدید از نمایشگاه کتاب خلاف آن را نشان می دهد.

خبر ادامه دارد....

فراهنگ**9022*1355**م.ب**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 1026 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار