دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 ساعت 14:45

هدف از برگزاری نمایشگاه حمایت از فرهنگ ملتهاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جمال الملا عضو شورای ملی وزارت اطلاع رسانی کویت هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را حمایت از فرهنگ دانست.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی جمال الملا مسوول غرفه کویت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به این که بنده برای دهمین سال متوالی در نمایشگاه تهران شرکت می کنم نمایشگاه امسال با سال های قبل از نظر تعداد زیاد بازدید کنندگان بسیار متفاوت است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردمی از نمایشگاه کتاب آن هم در روزهای اول برگزاری آن گفت : ارائه کتاب های متنوع فرهنگی اجتماعی علمی و سیاسی عامل این استقبال است.

جمال الملا یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب را نزدیکی دیدگاه ها میان فرهنگ های مختلف، عرضه برنامه های فرهنگی و علمی و معرفی ملت ها به یکدیگر ذکر کرد.

وی با تاکید بر این که کتاب بهترین ابزار برای مبارزه با تروریسم است افزود، هر رویداد فرهنگی اعم از نمایشگاه و جنشواره های فرهنگی و همایش ها نقش بسزایی در مبارزه با تروریسم دارند.

وی همچنین خاطر نشان ساخت علاوه بر کتاب رسانه نیز نقش مهمی در حل مشکلات کشورهای اسلامی دارد.

الملا با تاکید بر تبادل سفر مسوولان فرهنگی کشورها برگزاری نمایشگاه ها فعال سازی برنامه های فرهنگی و برگزاری هفته های فرهنگی را در زمینه پیشرفت فرهنگی ملت ها ضروری دانست .

وی با عالی خواندن سطح روابط ایران و کویت در همه زمینه های فرهنگی اقتصادی سیاسی گفت امیدواریم روابط حسنه دو کشور روز به روز تعمیق یافته و همکاری ها افزایش یابد.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلای تهران برپا می باشد.

خاورم **1453**1566

اطلاعات تکميلي

خواندن 940 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار