یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 18:46

سرای اهل قلم میزبان 9 نشست در ششمین روز نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سرای اهل قلم و تالار گفت و گوی این سرا فردا (دوشنبه) در ششمین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران میزبان 9 نشست خواهد بود.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا نشست جایگاه هنر در تمدن ایرانی- اسلامی با حضور مسعود کوثری، حسن بلخاری، جبار رحمانی و محمدعلی مقیسه، اولین برنامه سرا در روز ششم نمایشگاه است که از ساعت 10 آغاز می شود.

نشست افق های هنر شیعی با حضور ابراهیم فیاض، مهدی منتظر قائم و احمدرضا درویش و نشست کتاب و شهروندان با نیازهای ویژه با حضور مجید قدمی، محمد کمالی، محمد براتی سده، سهیل معینی و ترانه میلادی نیز به ترتیب از ساعات 11:30 و 13:45دقیقه شروع خواهند شد.

به گزارش ستاد خبری سرای اهل قلم بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نشست تعاملات فرهنگی در حوزه کشورهای آفریقایی و نشست تاریخ شفاهی ایثار و شهادت نیز با حضور حجت الاسلام موذنی، غلامرضا عزیزی، علیرضا کمری وکیانوش کیانی هفت لنگ دو نشست دیگر سرای اهل قلم هستند که از ساعت 15:30 و 17:15 شکل می گیرند.



** نشست تالار گفت و گو

تالار گفت و گوی سرای اهل قلم نیز فردا (دوشنبه) در ششمین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان چهار نشست خواهد بود.

نشر به مثابه یک صنعت با حضور حسین عبدو، فرهاد تیمور زاده، رضا هاشمی نژاد، مهدی فیروزان و حسن کیائیان(ساعت10:30)، بازاریابی فرهنگی با حضور کیا منوچهری، سهیل سهیلی و نوید نوروزی (ساعت 14)، نشست معرفی نمایشگاه کتاب فرانکفورت با حضور اورسلا هلپ، محمود آموزگار، علیرضا ربانی، برزو سریزدی(ساعت 15:45) و نشست نشر دولت: فرصت یا تهدید با حضور مهدی فخری زاده، عبدالحسن آذرنگ، مسعود کوثری، مسعود کازری و علیرضا حاجیان زاده (ساعت17:30) برگزار می شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از چهارشبنه گذشته در مصلی تهران آغاز به کار کرده و تا 26 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 10 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.

فراهنگ ** 9338**1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 970 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار