یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 16:00

چاپ ششم «آقای سفیر» در نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
میزان استقبال از کتاب آقای سفیر، شامل مجموعه خاطرات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور و نفر اول مذاکره کننده هسته ایران تا حدی بود که چاپ ششم این اثر در نمایشگاه کتاب تهران برای علاقه مندان عرضه شد.
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات ایرنا، کتاب آقای سفیر که سال گذشته چاپ اولش در نمایشگاه عرضه شد، امسال با استقبال بیشتر خوانندگان باعث شد تا ناشر این اثر چاپ ششم کتاب را در نمایشگاه عرضه کند.

این کتاب شامل گفت و گوی محمدمهدی راجی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور است که در مجموعه کتاب های تاریخ، نشر نی به چاپ رسیده و فراز و فرودهای زندگی سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان را به تصویر می کشد.

نوبت های چاپ این کتاب با شمارگان هزار نسخه ای منتشر و عرضه شده است.

مسئولان غرفه نشر نی در نمایشگاه از استقبال دوباره مخاطبان از این کتاب در نمایشگاه این دوره خبر داده اند و عنوان کرده اند که با چنین استقبالی ناچاریم تا چاپ هفتم این اثر را در نمایشگاه عرضه کنیم.

در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران حدود 3000 ناشر داخلی و نزدیک به 2800 ناشر خارجی حضور دارند.

همچنین کشور عمان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده و قرار است برنامه های خاصی در این نمایشگاه اجرا کند. وزرای فرهنگ کشورهایی چون قطر، عمان و بنگلادش و مسئولان نمایشگاه های بلونیا، فرانکفورت و پاریس نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از 16 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» اغاز شده تا 26 همین ماه ادامه خواهد داشت.

فراهنگ**9266**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1046 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار