یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 14:46

108هزار تراکنش فروش کتاب در چهارمین روز نمایشگاه کتاب ثبت شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیر کمیته رفاهی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام اینکه در چهارمین روز نمایشگاه 108 هزار تراکنش توسط دستگاه های کارت خوان ثبت شده،گفت: بیشترین تراکنش در بخش عمومی و بیشترین فروش در بخش دانشگاهی نمایشگاه بوده است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نیکنام حسین پور درباره میزان تراکنش های انجام شده تا پایان چهارمین روز نمایشگاه گفت: براساس تحقیقی که از میزان فروش ناشران تا پایان چهارمین روز نمایشگاه به دست آمده، در بخش دانشگاهی 228 هزار و 198 تراکنش صورت گرفته و بر اساس آمار بالاترین میزان فروش هم در این بخش انجام شده است.

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به میزان تراکنش های صورت گرفته در بخش عمومی نیز گفت: بالاترین میزان تراکنش در بخش عمومی انجام شده است. با توجه به حضور ناشرانی بیشتر در این بخش، 292 هزار و 790 تراکنش در این بخش صورت گرفته است. میزان تراکنش در این بخش بالاترین تراکنش بوده، اما کمتر از بخش دانشگاهی فروش داشته است.

براساس گزارش ستاد نمایشگاه حسین پورگفت: همچنین بعد از بخش عمومی، بیشترین میزان تراکنش در بخش بین الملل بوده که تعداد آن به 112 هزار و 226 رسیده است. در بخش کودک و نوجوان نیز 97 هزار و 897 تراکنش انجام شده است. در بخش آموزشی و دیجیتال نیز به ترتیب 52 هزار و 108 و 3 هزار و 508 تراکنش صورت گرفته است.

به گفته وی این میزان تراکنش به با توجه به زیر ساخت های در نظر گرفته شده توسط شرکت طرف قرار داد به افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، بیش از 3هزار دستگاه کارت خوان توسط شرکت آسان پرداخت در قرارداد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران نصب شده است.

تعداد دستگاه های تخصیص یافته توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی تاکنون با سه هزار دستگاه کارتخوان توسط 110 پشتیبان فعال در ایام برگزاری این نمایشگاه به بازدیدکنندگان و غرفه داران خدمات جامع و کامل می دهند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 26 اردیبهشت ماه 94 با شعار' خواندن ، گفت و گو با جهان' در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

فراهنگ**1355**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1017 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار