یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 14:45

برپایی غرفه وصایای شهدا در نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نشر شاهد ، امسال در رویکردی جدید به برپایی کیوسک (غرفه) های اطلاعات وصایا و تفال به وصیت نامه شهدا در فضای عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام کرده است.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد شهید، محبوب شهبازی افزود: نشر شاهد با تهیه و اجرای نرم افزاری حاوی وصیت نامه شهیدان، این امکان را فراهم کرده است تا مراجعه کنندگان به این غرفه در نمایشگاه کتاب بتوانند نیت کنند و به وصیت نامه این شهدا تفال بزنند.

وی گفت: در این نرم افزار این امکان فراهم شده است تا جمله ای شاخص از متن وصیت نامه انتخاب و به صاحب فال ارایه شود.

شهبازی، اظهار داشت: نحوه عملکرد نرم افزار چنین است که این نرم افزار ، مشخصات افراد مبتنی بر سن، جنسیت و تحصیلات را دریافت و متناسب با این مشخصات، یکی از وصیت نامه ها را ارایه می کند.

شهبازی ادامه داد: همچنین بخش ویژه ای نیز برای گروه سنی کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است که متنی متناسب و قابل فهم برای این گروه سنی ارایه می شود.

بر اساس این گزارش، دارندگان برگه تفال به وصیت نامه شهدا با ارایه آن به غرفه نشر شاهد ، می توانند علاوه بر تخفیف عمومی از 20 درصد تخفیف ویژه برای خرید کتب و محصولات بهره مند شوند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

غرفه نشر شاهد در سالن شبستان، نبش راهروی چهار، آماده استقبال از مخاطبان و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

اجتمام**1880**1776

اطلاعات تکميلي

خواندن 912 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار