یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 14:15

اجرایی شدن رای 17 متخلف تعزیراتی در غرفه های جانبی نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رای 17 متخلف تعزیراتی با حضور رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در غرفه های جانبی نمایشگاه کتاب تهران صادر و اجرایی شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارت بر غرفه های جانبی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور بازرسان اتاق اصناف، بهداشت و رییس شعبه 41 تعزیرات حکومتی استان تهران از روز گذشته آغاز شد.

بر اساس این گزارش، هدف این طرح ، نظارت بر خدمات تغذیه ای غرفه های مستقر در محل مصلی تهران است که در نخستین روز از بازرسی، بیش از 37 غرفه مورد بازرسی قرار گرفت و برای 17 غرفه، گزارش تخلف به رییس شعبه 41 تعزیرات حکومتی ارجاع شد که در محل، به این تخلف ها رسیدگی و حکم صادره اجرایی شد.

امید شهر آبادی، رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در این خصوص گفت: در برخی از غرفه ها، گران فروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی مشاهده شد که در همان محل رأی ، صادر و حکم، اجرا شد.

شهر آبادی افزود: برخی افراد سودجو به نمایشگاه به عنوان فرصتی برای انجام تخلف نگاه می کنند اما نمایشگاه کتاب محلی برای خدمت رسانی است و امیدواریم که ارایه کنندگان خدمات به نمایشگاه به چشم خدمت، نه فرصت نگاه کنند.

رییس شعبه 41 تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد واکنش صاحبان غرفه ها به حضور تعزیرات حکومتی گفت: بیشتر افراد غرفه دار با حضور تعزیرات حکومتی و تذکر لسانی، قیمت ها را اصلاح و قیمت کالاها را درج کردند.

بر پایه این گزارش، بنرهای کوچکی در تمام غرفه های نمایشگاه ثبت و روی آن ها نوشته شده بود که افراد، شکایات و گران فروشی های مشاهده شده را به شماره درج شده روی بنر ، اطلاع دهند.

این شماره، شماره ای بود که همه می گفتند مربوط به تعزیرات حکومتی است اما رییس گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از آن بی اطلاع بود.

رییس گشت های تعزیرات حکومتی استان تهران درباره این بنرها گفت: این شماره تلفن برای اعلام شکایت و گران فروشی در نظرگرفته شده است که با تماس با این شماره معلوم نشد این شماره، مربوط به کجا است و قرار شد که بنرهای حاوی شماره یاد شده جمع آوری شود.

شهرآبادی افزود: این عبارت ، یعنی « شکایت و گران فروشی» ، بار حقوقی دارد و سازمان تعزیرات حکومتی، تنها مرجع رسیدگی به گران فروشی براساس قانون است که مردم تنها با تماس با 124 یا ارسال پیامک به سامانه 30009651 می توانند شکایات خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اجتمام** 9317**1776

اطلاعات تکميلي

خواندن 1085 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار