یکشنبه, 20 ارديبهشت 1394 ساعت 10:15

آغاز پنجمین روز نمایشگاه کتاب/ رونق بخش دانشگاهی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پنجمین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فعالیت خود را در مصلی تهران آغاز کرد؛ رویدادی که به نظر می رسد بخش دانشگاهی در این دوره فعال تر از سال های پیش در نمایشگاه ظاهر شده است.
به گزارش روز یک شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب تهران امسال نیز به مانند سال های گذشته مملو از بازدیدکننده است.

امسال اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در بخش دانشگاهی تلاش کرده تا با کاهش فضای غرفه های این بخش، تعداد ناشران دانشگاهی را افزایش دهد.

این کار باعث شد تا ناشران بیشتری در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کنند و از این رو تنوع کتاب ها و آثار به نمایش گذاشته شده نسبت به دوره های پیش افزایش یافته است.

همچنین امسال نیز مانند دوره های قبل نمایشگاه کتاب، کارت بن های الکترونیکی خرید کتاب به دانشجویان اختصاص یافت که میزان آن نسبت به سال های گذشته با افزایش رو به رو بوده است.

امسال دانشجویان هنگام ثبت نام برای دریافت کارت بن های الکترونیک مبلغ 40 هزار تومان پرداخت کردند که 80 هزار تومان بن کارت دانشجویی به آنان تعلق گرفت.

بخش ناشران دانشگاهی در جنوب شرق نمایشگاه کتاب و جنب ناشران کودک و نوجوان قرار گرفته است.

دانشجویان و بازدیدکنندگان از بخش دانشگاهی انتظار دارند که بتوانند آثار و کتاب های دانشگاهی خود را در این غرفه ها تهیه کنند.

بسیاری از دانشجویان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه را شهرستانی ها تشکیل می دهند و آنان انتظار دارند به کتاب ها و آثار موردنظر خود دست یابند.

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار بیش از 2800 ناشر خارجی به نمایش در آمده و همچنین 165 هزار کتاب خارجی در نمایشگاه امسال عرضه می شود.

در این نمایشگاه همچنین دو هزار و 450 ناشر داخلی در دو هزار و 160 غرفه کتاب های خود را در معرض علاقه مندان قرار می دهند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران که روز چهارشنبه با شعار خواندن، گفت و گو با جهان در مصلی تهران آغاز به کار کرد تا 26 اردبیهشت از ساعت 10 تا 20 به روی بازدید کنندگان دایر است.

فراهنگ**1569**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 1113 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار