شنبه, 19 ارديبهشت 1394 ساعت 17:15

سرای اهل قلم کودک و نوجوان نمایشگاه میزبان چهار نشست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سرای اهل قلم کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران ، فردا 20 اردیبهشت ماه همزمان با روز پنجم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چهار نشست با عناوین «نقد و بررسی نمایشگاه یاد یار مهربان»، «رونمایی کتاب رازهایی درباره کودکان»، «تجربه همکاری تصویرگران ایرانی با ناشران خارجی» و «رونمایی دوبیت های شاد کودکانه» برگزار می کند.
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، درنخستین نشست سرای اهل قلم کودک و نوجوان سید مجید حسینی، مدیرعامل نشر شهر، داود موسایی، مدیر مسئول انتشارات فرهنگ معاصر و محمد طوسی، رئیس کارگروه بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ساعت 11:30 تا 13 به نقد و بررسی نمایشگاه یاد یار مهربان می پردازند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می شود.

رونمایی کتاب «رازهایی درباره کودکان» با حضور مجتبی امیری مجد، مدرس دانشگاه نشست بعدی سرای اهل قلم کودک و نوجوان است که از ساعت 14 تا 15:15 در این سرا برگزار می شود.

این سرا همچنین نشست «تجربه همکاری تصویرگران ایرانی با ناشران خارجی» را با حضور ندا عظیمی نائینی و مرتضی زاهدی، تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از ساعت 15:30 تا 17 برگزار می کند.

رونمایی از دوبیتی های شاد کودکانه نشست پایانی سرای اهل قلم کودک و نوجوان در روز یکشنبه است که از ساعت 17:15 تا 18:30 برپا می شود.

فراهنگ **9187**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1469 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار