شنبه, 19 ارديبهشت 1394 ساعت 17:15

تعداد بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب به 500 هزار نفر رسید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
قائم مقام بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به استقبال خوب علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی گفت: آمارها نشان می دهد در سه روز اول نمایشگاه بالغ بر نیم میلیون نفر از این رویداد بزرگ فرهنگی بازدید کردند.
امیرمسعود شهرام نیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا مستقر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: روز اول 50 هزار نفر، روز دوم 200 هزار نفر و روز سوم 300 هزار نفر و در مجموع بالغ بر 500 هزار نفر از نمایشگاه کتاب امسال بازدید داشتند.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب یادآور شد: آمارها براساس ورودی ها به نمایشگاه از طریق درب های ورودی و سایر ورودی ها تخمین زده شده است.

به گفته وی، آمارها نشانگر این است که استقبال امسال نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

شهرام نیا همچنین اظهار کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه (دوم اردیبهشت 30 دقیقه، سه اردیبهشت یک ساعت) ساعت برپایی نمایشگاه تمدید شد.

در این نمایشگاه آثار بیش از 2800 ناشر خارجی به نمایش در آمده و همچنین 165 هزار کتاب خارجی در نمایشگاه امسال عرضه می شود.

شمار کشورهای خارجی شرکت کننده در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به 65 کشور می رسد در حالی که امسال در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب حدود 130 غرفه فعال خواهد بود.

هر چند امسال کشور عمان به عنوان میهمان ویژه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد اما در این رویداد فرهنگی هر روز به یک کشور شامل ایتالیا، عمان، مکزیک، فرانسه، آفریقا، تاجیکستان، افغانستان، لهستان و گرجستان اختصاص یافته است.

در این نمایشگاه همچنین 2 هزار و 450 ناشر داخلی در دو هزار و 160 غرفه کتاب های خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است.

فراهنگ**1358**م.ب**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 2004 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار