شنبه, 19 ارديبهشت 1394 ساعت 13:00

تجلیل یک مقام ایتالیایی از نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس نمایشگاه کتاب کودک بولونیای ایتالیا ضمن بازدید ازغرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی تجلیل کرد.
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روبرتا کینی به عنوان میهمان ویژه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تمجید از اقدام مقام معظم رهبری مبنی بر گفت و گوی صمیمانه با جوانان اروپایی و آمریکایی، شناخت بی واسطه ادیان الهی را در عصر حاضر از جمله اولویت ها اعلام کرد.

وی از برگزاری دوره آتی نمایشگاه بین المللی کتاب کودک از 4 تا 7 آوریل 2016 در بولونیای ایتالیا خبر داد و از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان مهمان ویژه این گردهمایی فرهنگی دعوت کرد.

محمد رضا پاکروان مدیر نمایشگاه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره عملکرد این سازمان از جمله زبان و ادبیات فارسی، ترجمه، نشر و چاپ و همچنین برپایی نمایشگاه های فرهنگی در خارج از کشور توضیحاتی ارایه کرد.

وی در پایان یک نسخه از نشریه «نامه ای برای تو» به زبان انگلیسی را به وی اهدا کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب که روز چهارشنبه گذشته در مصلی تهران آغاز به کار کرده تا 26 اردیبهشت ماه جاری برای بازدید عموم از ساعت 10 تا 20 دایر است.

فراهنگ**1003**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1199 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار