جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 19:00

مهلت استفاده بن های کاغذی سال 93 تمدید شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مهلت استفاده بن های کاغذی خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 93 که تا پایان اسفند ماه گذشته اعتبار داشت، تمدید شد و این بن ها در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهد بود.
به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا، بنابر هماهنگی صورت گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بانک عامل اعتبار بن های کاغذی، مدت اعتبار پایان اسفند 1393 تا پایان خرداد ماه سال 94 تمدید شده است و دارندگان این بن ها می توانند در نمایشگاه کتاب امسال خرید کنند.

همچنین تمامی موسسات انتشاراتی، مراکز دانشگاهی، نهادها، حوزه علمیه، مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی، مراکز علمی و فرهنگی و هنری، وزارتخانه ها، ارگان ها و سازمان ها، نهادها و غیره می توانند تا پایان مهلت اعلام شده برای استفاده از این بن ها اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران که روز چهارشنبه با شعار خواندن، گفت و گو با جهان در مصلی تهران آغاز به کار کرد تا 26 اردبیهشت ماه جاری از ساعت 10 تا 20 به روی بازدیدکنندگان دایر است.

در این نمایشگاه آثار بیش از 2800 ناشر خارجی به نمایش در آمده و همچنین 165 هزار کتاب خارجی در نمایشگاه امسال عرضه می شود.

شمار کشورهای خارجی شرکت کننده در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به 65 کشور می رسد در حالی که امسال در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب حدود 130 غرفه فعال خواهد بود.

هر چند امسال کشور عمان به عنوان میهمان ویژه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد اما در این رویداد فرهنگی هر روز به یک کشور شامل ایتالیا، عمان، مکزیک، فرانسه، آفریقا، تاجیکستان، افغانستان، لهستان و گرجستان اختصاص یافته است.

در این نمایشگاه همچنین دو هزار و 450 ناشر داخلی در دو هزار و 160 غرفه کتاب های خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.



** آغاز به کار غرفه ویژه پیامبر رحمت (ص)

غرفه ویژه پیامبر رحمت (ص) امروز (جمعه) به مناسبت تقارن مبعث پیامبر اکرم (ص) با روزهای برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در این نمایشگاه راه اندازی شد.

در این غرفه حدود 500 عنوان کتاب با موضوع روش، سیره و زندگی امام نخست شیعیان و حضرت محمد (ص) از تمام ناشران حاضر در نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی به فروش می رسد.

غرفه ویژه پیامبر رحمت (ص) به همت انتشارات دلیل ما و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبستان مصلی، انتهای راهروی 11 راه اندازی شده است.

فراهنگ**7537**1601**.

اطلاعات تکميلي

خواندن 1577 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار