جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 17:45

یک ناشر: نمایشگاه بیست وهشتم کیفی تر از دوره های قبلی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یک ناشر شرکت کننده در نمایشگاه کتاب می گوید: بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از لحاظ کیفی نسبت به دوره های گذشته بالاتر است .
شهاب زمانیان مدیر نشر مرکز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: این ناشر در این دوره نمایشگاه کتاب با آثاری تازه در بخش های مختلف برای استفاده بیشتر مخاطبان حضور دارد .

وی ادامه داد: در این دورها نمایشگاه به نظر می رسد برنامه ریزی های کارشناسانه تری برای برگزاری این رویداد صورت گرفته که دستاورد آن حضور بیشتر ناشران با آثار شاخص است .

زمانیان با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته بهتر بوده است خاطرنشان کرد: با اینکه در روزهای آغازین نمایشگاه بیست و هشتم هستیم اما حضور علاقه مندان چشمگیر است، البته برای جمع بندی دستاوردهای نمایشگاه کتاب و استقبال مستمر علاقه مندان به کتاب باید تا آخر نمایشگاه صبرکرد و در آن زمان نظر نهایی داد .

زمانیان در خصوص شرایط ویژه نشر مرکز برای علاقه مندان کتاب در نمایشگاه گفت : ما سعی کرده ایم با عرضه تمامی کتاب های خود ارائه تخفیف 15 درصدی کتاب ها مشتریان بیشتری را به خریداری کتاب ترغیب کنیم .

وی افزود: در دوره های قبلی نمایشگاه به دلیل اینکه باید کتاب ها قبل از سال 88 منتشر شده باشند آنها را نتوانستیم عرضه کنیم که با اعمال قوانین تازه این کمبود مرتفع شد و ناشران با تمامی آثار منتشر شده از گذشته تا امروز در نمایشگاه حاضر شدند .

زمانیان در ادامه از حضور پررنگ تر بخش کودک نشرمرکز در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت : ما نیز با بهره گیری از قوانین تازه تمامی کتاب های کودک را که تا کنون منتشر کرده بودیم را در نمایشگاه عرضه کردیم ، این امر موجب پویایی هر چه بیشتر این بخش شد .

این مسوول غرفه با اشاره به آثار تازه در نشر مرکز افزود : کتاب هایی همچون اژدهایان ، نگاه واقعی و موشت از جمله کتاب های تازه است که در نمایشگاه کتاب به علاقه مندانن عرضه می شود .

نشر مرکز انتشاراتی است خصوصی که در سال 1364 تأسیس شد.در زمینۀ ادبیات ایران و جهان، دین و فلسفه، جامعه شناسی و اقتصاد، متون کهن فارسی و تاریخ و هنر کتاب منتشر می کند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران که روز چهارشنبه با شعار خواندن، گفت و گو با جهان در مصلی تهران آغاز به کار کرد تا 26 اردبیهشت ماه جاری از ساعت 10 تا 20 به روی بازدیدکنندگان دایر است.

فراهنگ**9252**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1328 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار