جمعه, 18 ارديبهشت 1394 ساعت 14:16

رهنمودهای رهبری به استادان دانشگاه پرفروش ترین کتاب نشرمعارف

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیرغرفه دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پرفروش ترین و جدیدترین کتاب های این دفتر را در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب اعلام کرد.
احسان رضایی روز جمعه به خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد : یکی از جدیدترین و پرفروش ترین کتاب های بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به استادان دانشگاه ها است که با عنوان «راه را باید رفت » منتشر شده است.

وی افزود: در این کتاب جایگاه علم و نقش آن در پیشرفت کشور، فرصت ها و تهدیدها در توسعه علمی کشور، دورنمای پیشرفت علمی ایران و جایگاه دانش و دانشگاهیان در توسعه علمی کشور از دیدگاه رهبر انقلاب تشریح شده است.

وی کتاب شخصیت شناسی تاریخ معاصر نوشته یعقوب توکلی عضو هیات علمی دانشگاه معارف اسلامی را یکی دیگر از کتاب های جدید این دفتر معرفی کرد و گفت: در این کتاب زندگی و سوابق علمی و مبارزاتی بزرگانی همچون شیخ فضل الله نوری، شهید آیت الله سید محمد حسین بهشتی، آیت الله خامنه ای، آیت الله محمدعلی اراکی، آیت الله مرتضی مطهری، محمدولی قرنی، حجت الاسلام علی ابوالحسنی، سید مرتضی آوینی، علی شریعتی و مهدی بازرگان مورد بررسی قرار گرفته است.

رضایی افزود: کتاب میراث عظیم و امت خفته تالیف مظفر اقبال رییس مرکز اسلام و علوم کانادا که به بررسی آثار اندیشمندان معاصر مسلمان پرداخته است.

وی کتاب همنام گل های بهاری تالیف حسین سیدی را یکی دیگر از کتاب های پرفروش غرفه دفتر نشر معارف در نمایشگاه کتاب دانست و گفت: این کتاب نگاهی نو به زندگی و شخصیت پیامبر اکرم(ص) دارد و به عنوان برنده جایزه کتاب سال حوزه علمیه قم معرفی شده است.

وی افزود: کتاب سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا (س) به قلم حجت الاسلام محمدرضا جباری و همچنین کتاب فرهنگ مهم تر از سیاست نوشته هادی پناهیان که برگرفته از منظومه فکری رهبر انقلاب است از پرفروش ترین کتاب های نمایشگاه امسال است.

وی در پایان گفت: کتاب دختران به عفاف روی می آورند به عنوان ششمین جلد از کتاب های فمنیسم در ترازوی نقد نوشته وندی شلیت و نانسی لی دموس با ترجمه سمانه مدنی و پریسا پورعلمداری از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

فراهنگ**1003**9132**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 2029 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار