پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 16:45

کتاب های جدید انتشارات امیرکبیر در حوزه کودک و نوجوان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
انتشارات امیرکبیر امسال علاوه بر ارایه آثار متعدد در حوزه های مختلف کتاب های جدید خود را در حوزه کودک و نوجوان به بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده است .
به گزارش عصر پنج شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از نمایشگاه کتاب تهران ، این آثار که تصاویر زیبایی را نیز به خود اختصاص داده است، کودکان و نوجوانان مشتاق آثار جدید را به سوی خود فرا می خواند.

قصه های پیامبر و فرزندانشان نوشته نقی سلیمانی در 56 صفحه با بهای 55 هزار ریال، چه کسی مرا برد به هوا تالیف منصوره صابری در 23 صفحه و بهای 40 هزار ریال، دامادی خروس نوشته شیلا خزانه داری در 16 صفحه و بهای 30 هزار ریال، کاغذهای خط خطی نوشته حسن احمدی در 48 صفحه و بهای 40 هزار ریال، رازهای من تالیف لاله جعفری در 27 صفحه و بهای 45 هزار ریال از دیگر کتاب های جدیدی است که انتشارات امیرکبیر در سال جاری آن ها را به بازار عرضه کرده است.

خرگوش باهوش نوشته غلامرضا امامی با تصویرگری هوشنگ محمدیان در 20 صفحه با بهای 40 هزار ریال عرضه شده است.

غارنشینان ترجمه آندرانیک خچورانیان در 160 صفحه است که با بهای 45 هزار ریال عرضه می شود.قهرمان این کتاب نوجوان روستای ست در کشور ارمنستان است که دچار حوادث مختلف در زندگی می شود و ماجراهای عجیبی برای وی اتفاق می افتد.

در پیاده رو کتاب شعری است که آندرا بیوک ملکی در 40 صفحه نوشته و بهای آن 45 هزار ریال است. این کتاب مجموعه 12 شعر برای نوجوانان است و به موضوعات اجتماعی و فرهنگی پرداخته شده است.

در این اشعار کوشیده شده است تمام آن چیزهای کوچک و گاه به ظاهر بی اهمیتی که هر کس ممکن است در پیاده روهای یک شهر شلوغ ببیند با نگاهی دیگر و متفاوت از دنیای نوجوانان به صورت شعر درآمده است.

این کتاب برای گروه سنی کودک بوده و در خلاصه آن آمده است جنگل بزرگی بود که حیوانات زیادی در آن زندگی می کردند یک روز خرگوش شنید که نهنگ به فیل می گفت ای فیل تو بزرگترین حیوان خشکی هستی و ....

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با نزدیک به نیم میلیون عنوان کتاب داخلی وخارجی تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی دایر است .

بستفراهنگ ** 9022 ** د . ت**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1332 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار