پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 15:01

بیش از2 میلیارد تومان گردش مالی کتاب در روز نخست نمایشگاه تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تهران - ایرنا – مدیر کل کمیته تسهیلات رفاهی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: با توجه به استقبال خوب مخاطبان از نمایشگاه کتاب در روز اول27 هزار تراکش خرید کتاب به ثبت رسیده که بیش از دومیلیارد تومان فروش را نشان می دهد.
نیکنام حسین پور روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران گفت: با هماهنگی ها لازم 2 هزار و 500 دستگاه کارتخوان در نمایشگاه امسال توسط شرکت آسان پرداخت نصب شده است.

به گفته وی ، این شرکت در قراردادی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به ارایه بهترین سرویس با بالاترین سرعت بدون هیچ گونه مشکل وخللی در سیستم تراکنش به بازدیدکنندگان شده است ..

حسین پور گفت: بیش از دو میلیارد تومان فروش از طریق دستگاه های کارتخوان در روز اول نمایشگاه به ثبت رسید که در نوع خودش بی نظیر است.

به گفته مدیر کمیته تسهیلات رفاهی نمایشگاه تا کنون به ویژه در روز اول نمایشگاه با حجم بازدیدکننده اعلام شده مشکل و خللی در این سیستم گزارش نشده اشت.



** بن های دانشجویی روال خود را طی می کند

حسین پور همچنین با اشاره به تحویل بن های دانشجویی که از قبل برنامه ریزی، ثبت نام و تحویل متقاضیان واجد شرایط شده بود گفت: بن های دانشجویی هم اکنون روال عادی خود را طی می کند و دانشجویانی که ثبت نام کرده اند می توانند بن های خود را از طریق بانک عامل دریافت کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی تهران به کار خود پایان می دهد ت.

فراهنگ ** 1355 ** د . ت**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 921 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار