پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 14:00

شکایت بازنشستگان درباره حقوق بررسی می شود/رضایت وزیر از بخش کودک نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تهران - ایرنا – وزیر آموزش و پرورش به شکایت جمعی از بازنشستگان مبنی بر عدم دریافت حقوق بازنشستگی اشاره کرد و گفت: در رابطه با این موضوع پذیرای هر گونه شکایت از سوی فرهنگیان هستیم و در اسرع وقت به آنان رسیدگی می کنیم.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، علی اصغر فانی امروز (پنج شنبه ) در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خبرنگار فرهنگی در پاسخ به موضوع شکایت برخی بازنشستگان آموزش و پرورش مبنی بر عدم دریافت حقوق بازنشستگی متناسب با نرخ تورم گفت: فعلا مشغول پرداخت معوقات فرهنگیان هستیم.

وی گفت : این معوقات حجم سنگینی دارد و در صورت پرداخت می توانیم به احتساب نرخ تورم نسبت به پرداخت بازنشستگان فرهنگی توجه داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در رابطه با موضوع شکایت حقوق بازنشستگان، پذیرای هرگونه شکایت از سوی فرهنگیان هستیم.



** قسمت های پر لیوان مدنظر باشد

فانی در ادامه با اشاره به بازدید خود از بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: نمایشگاه با شکوه و عظمت خاصی برگزار شده و ظاهرا ایرادی در آن دیده نمی شود.

وی تصریح کرد: انسان باید نقاط قوت را ببیند و این استقبال نشان می دهد که این نمایشگاه با چه عظمت و شکوه خاصی برگزار شده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : نباید ایرادات سطحی گرفت و باید قسمت های پر لیوان را مدنظر داشت.

فانی خاطرنشان کرد: بدون شک نمایشگاهی به این عظیمی محصول کار ماه ها برنامه ریزی در وزارت ارشاد و سایر دستگاه ها است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که 16 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده تا 26 اردیبهشت پذیرای بازدید کنندگان است.



** نقصی در بخش کودک و نوجوان ندیدم

وزیر آموزش و پرورش درباره بازید خود از سالن های بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب گفت: در این بخش تلاش بسیاری شده و فعالان فرهنگی سنگ تمام گذاشته اند لذا من در این بازدید نقصی در آن مشاهده نکردم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: برپایی این گونه نمایشگاه ها علاوه بر افزایش سرانه مطالعه بتواند فرهنگ خواندن کتاب و کتاب خوانی را در کشور ترویج و نهادینه کند.

فراهنگ ** 1355 ** د . ت**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1119 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار