پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 12:00

رئیس حوزه هنری سازمان تبیلغات اسلامی : نمایشگاه کتاب تخصصی شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می گوید: در صورت تخصصی شدن نمایشگاه کتاب علاوه بر کاهش میزان شلوغی و ترافیک نمایشگاه افراد راحت تر می توانند از فضای این رویداد بزرگ فرهنگی استفاده کنند .
به گزارش روز پنج شنبه گروه فرهنگی ایرنا ، محسن مومنی عنوان کرد: علاقه مندان کتاب همیشه منتظر نمایشگاه کتاب هستند چرا که بهار ما بدون نمایشگاه کتاب کامل نمی شود.

وی گفت : بدون شک برای تمامی نویسندگان و اهل ادب نمایشگاه کتاب تهران فضای متفاوتی است و همه برای برگزاری آن لحظه شماری می کنیم. از طرفی نمایشگاه کتاب محل دیدار اهل ادب است و از این منظر هم فرصت مطلوبی برای نویسندگان به شمار می رود.

نویسنده کتاب «ریشه در آسمان» سپس گفت : نمایشگاه کتاب تهران نسبت به گذشته پیشرفت کرده است. صنعت نشر ما نیز در انتشار کتاب رشد داشته و با گذشته قابل مقایسه نیست.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حدود نیم میلیون عنوان کتاب داخلی و خارجی تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی برپا است .

وی ادامه داد: البته در سال های گذشته صنعت چاپ و نشر با مشکلاتی روبه رو بوده است و شاید دلیل رکود بازار نشر در روزهای خارج از نمایشگاه کتاب تهران به این موضوع مرتبط باشد.

رئیس حوزه هنری افزود: حوزه نشر پر هزینه نیست و با کمی توجه به این حوزه می توان کارهای بزرگی انجام داد، در واقع باید از کمیت کاسته و به کیفیت توجه ویژه ای داشته باشیم چراکه 60 هزار عنوان کتاب چاپ نخست افتخار نیست و باید از کتابسازی فاصله بگیریم.

فراهنگ **9187**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1145 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار